اخبار داغ

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اثرگذاری بالایی در امور فرهنگی دارند

تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اثرگذاری بالایی در امور فرهنگی دارند
صلاحی گفت: در گذشته تمام تابلوهای سطح شهر تبلیغاتی بودند و فرهنگ خاصی را به ما آموزش نمی‌داد و جنبه مادی داشت. امروز همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اکثر تابلوهای موجود در سطح شهر، با موضوعیت فرهنگی هستند و اثرگذاری بالایی هم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از تهران نیوز، دکتر صلاحی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کمپین شاد باشیم در آستان امامزاده صالح گفت: برنامه شاد باشیم فلسفه‌ای در صلوات عامه حضرت رضا(ع) هم دارد. تنها امامی که دو صلوات دارد، حضرت رضا(ع) است. به همین علت، برای امام رضا(ع) صلوات خاصه و عامه را در نظر می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در زیارت عامه عنوان شده که شادی ما برگرفته از وجود حضرت رضا(ع) است اظهار داشت: صلوات عامه حضرت یکی از مهم‌ترین مصداق‌های شادی است.

,

وی افزود: یکی از صفت‌های حضرت سلمان، صحبت کردن با حیوانات بود، امام رضا(ع) نیز این ویژگی را به شکل نمایان‌تری دارند چرا که با تصویر حیوانات نیز سخن می‌گفتند.

,

صلاحی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) فرموده‌اند “هر کس به دیدار من بیاید، سه جا به دیدار او می‌آیم” که مهر تاییدی هم بر این سخنشان زده‌اند و تاکید کرده‌اند “تا او را نجات دهم” گفت: در قول امام هیچ تخلفی ندارد ولی ما باید سعی کنیم زیارت با معرفت انجام دهیم. پیامبر(ص) فرمودند “کسی که پاره تن من در مشهد را زیارت کند، همانند آن است که همه معصومین را زیارت کرده است”.

,

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: ما نعمت بزرگی در کشورمان داریم و قدر آن را نمی‌دانیم. ثواب زیارت حضرت رضا(ع) از حج عمره هم بالاتر است اما ما قدرش را نمی‌دانیم و از آن غافل هستیم.

,

صلاحی با بیان اینکه زمانی که فرماندار خراسان رضوی بودم، معاونت زیارت را تاسیس کردم که بعدها قم و مشهد نیز این کار را انجام دادند اظهار داشت: در گذشته تمام تابلوهای سطح شهر تبلیغاتی بودند و فرهنگ خاصی را به ما آموزش نمی‌داد و جنبه مادی داشت. امروز همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اکثر تابلوهای موجود در سطح شهر، با موضوعیت فرهنگی هستند و اثرگذاری بالایی هم دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه