اخبار داغ

اظهار نظر فرماندار شهرستان لنده درباره "ممیرو "

اظهار نظر فرماندار شهرستان لنده درباره "ممیرو "
فرماندار شهرستان لنده گفت: تولید سریال و فیلم های سینمایی در خصوص فرهنگ و هنر این شهرستان می تواند استعدادها و قابلیت های فرهنگی و هنری این شهرستان را دوچندان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در جمع مدیران شهرستان لنده ضمن اشاره به قابلیت ها و توانمندی های هنرمندان لنده ای گفت: شهرستان کهگیلویه بزرگ و لنده از دیرباز خواستگاه هنر در رشته های مختلف بوده و هست به طوری بیشتر این هنرمندان در کشور شناخته شده می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

وی افزود: تولید سریال و فیلم های سینمایی در خصوص فرهنگ و هنر این شهرستان می تواند استعدادها و قابلیت های فرهنگی و هنری این شهرستان را دوچندان کند.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: هنر بهترین گفتمان برای پویایی جامعه است که شهرستان لنده سرشار از استعدادهای درخشان در زمینه های فرهنگی، هنری و علمی است.

,

وی در ادامه تاکیدکرد: ساخت فیلم سینمایی ممیرو یک اثر ماندگار ملی از سوی کارگردان هم استانی است که به نام کهگیلویه وبویراحمد ثبت شد.

,

کریمی نژاد اظهارکرد: همه مدیران و مسئولان شهرستان لنده باید درزمینه معرفی توانمندی های این شهرستان با عوامل ساخت فیلم اشک سیاه همکاری لازم را داشته باشند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به مجاهدت های ماموران مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد وگفت: امیدواریم در این فیلم به درستی از فداکاری و رشادت های ماموران جان برکف مبارزه با مواد مخدر که سرمایه های اجتماعی جامعه هستند یاد شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه