اخبار داغ

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری :

برخورد قوه قضائیه با مفسدان دانه درشت، عدالت اجرایی را محقق می‌کند

برخورد قوه قضائیه با مفسدان دانه درشت، عدالت اجرایی را محقق می‌کند
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: فعال سازی بُعد نظارت قضائی برای پیشگیری از مفاسد کلان اقتصادی می‌تواند بستر را برای عدالت اجرایی محقق کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره لزوم برخورد دستگاه قضا با مفسدان دانه درشت است، اظهار داشت: قوه قضائیه پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق عدالت و احیای حقوق عامه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی افزود: بُعد نظارتی قوه قضائیه از طریق سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری بر تصمیمات مقامات عالی اجرایی و تصویب نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قراردادها خیلی حائز اهمیت است و می‌تواند از وقوع جرایم اقتصادی جلوگیری کند.

, وی افزود: بُعد نظارتی قوه قضائیه از طریق سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری بر تصمیمات مقامات عالی اجرایی و تصویب نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قراردادها خیلی حائز اهمیت است و می‌تواند از وقوع جرایم اقتصادی جلوگیری کند.,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فعال سازی بُعد نظارت قضائی برای پیشگیری از مفاسد کلان اقتصادی می‌تواند بستر را برای عدالت اجرایی محقق کند و از بیت المال مسلمین حراست کند.

, نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فعال سازی بُعد نظارت قضائی برای پیشگیری از مفاسد کلان اقتصادی می‌تواند بستر را برای عدالت اجرایی محقق کند و از بیت المال مسلمین حراست کند.,

وی بیان کرد: از سویی دستگاه‌های حراستی موظفند مجموعه اطلاعات دستگاه‌های تحت مدیریت خود را به سازمان‌های بازرسی اطلاع دهند تا با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی و اعمال اقتدار قوه قضائیه از طریق تذکر، سوال و اخطار جلوی مفاسد گرفته شود.

, وی بیان کرد: از سویی دستگاه‌های حراستی موظفند مجموعه اطلاعات دستگاه‌های تحت مدیریت خود را به سازمان‌های بازرسی اطلاع دهند تا با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی و اعمال اقتدار قوه قضائیه از طریق تذکر، سوال و اخطار جلوی مفاسد گرفته شود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه