اخبار داغ

فرمانده سپاه گرگان خبرداد:

اعزام ۸۰ نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به مشهد مقدس

اعزام ۸۰ نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به مشهد مقدس
فرمانده سپاه گرگان گفت:۸۰ نفر از خانواده شهدای دفاع مقدس و جانبازان بالای ۷۰ درصد به همت سپاه گرگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه گرگان اظهارکرد: تعداد 80 نفرازخانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان  درسومین مرحله درسال 96 به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی درادامه افزود: از ابتدای سال 96 تا به اکنون 160 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند.

,

مهاجر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های خوبی که در سپاه صورت می پذیرد اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس است که در سال 95 توانستیم تعداد 380 نفر را به این سفر زیارتی اعزام نماییم.

,

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه برنامه های مختلف زیارتی و فرهنگی برای خانواده های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است گفت: در شهریور ماه اردوی استانی ویژه جانبازان 70 درصد ویلچری را برنامه ریزی و برگزار خواهیم کرد و همچنین قصد داریم تا پایان سال 96 کلیه جانبازان بالای 70 درصد را بهمراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام نماییم.

,

وی در پایان ابرازداشت: تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا جزو برنامه هایی است که سپاه گرگان در سال 96 در اولویت کاری خود قرار داده است.

,

گفتنی است ؛ سفر زیارتی مشهد مقدس خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد گرگانی به مدت 5روز ودر هتل گلشن رضوی می باشد.

,

photo ۲۰۱۷ ۰۷ ۲۳ ۲۱ ۵۸ ۲۱

, photo ۲۰۱۷ ۰۷ ۲۳ ۲۱ ۵۸ ۲۱,

photo ۲۰۱۷ ۰۷ ۲۳ ۲۱ ۵۸ ۰۷

, photo ۲۰۱۷ ۰۷ ۲۳ ۲۱ ۵۸ ۰۷,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه