اخبار داغ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

حضور داوطلبانه دانشجویان در گروه‌های جهادی/تاثیر اقدامات گروه‌های جهادی بر آبادانی روستاها محسوس است

حضور داوطلبانه دانشجویان در گروه‌های جهادی/تاثیر اقدامات گروه‌های جهادی بر آبادانی روستاها محسوس است
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان بسیجی همواره همپای همه اقشار خدمت‌رسان مردم بودند و در همه اردوهایی که در این مدت برگزار شده بصورت داوطلبانه حضور داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در سرکشی از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی اظهار کرد: دانشجویان بسیجی همواره همپای همه اقشار خدمت‌رسان مردم بودند و در همه اردوهایی که در این مدت برگزار شده بصورت داوطلبانه حضور داشته‌اند.
وی کمک‌رسانی و محرومیت‌ زدایی به مناطق محروم و دورافتاده را از اهداف اصلی اردوهای جهادی عنوان و بیان داشت: ارائه خدمات درقالب برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و بهداشت به مردم مناطق محروم بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری ساخت خانه محروم و خانه عالم، تعمیر و تکمیل حسینیه و مدرسه، لایروبی چشمه، نقاشی و دیوارنویسی مدارس و تکمیل مسجد را از اقدامات دیگر دانشجویان در این اردوها دانست و تاکید کرد: گستردگی اقدامات گروه‌های جهادی تاثیر بسیاری در روند آبادانی روستاها داشته است.

ذولفقاری در انتها گفت: این اقدامات در هر روستا بصورت جداگانه صورت گرفته و خوشبختانه با رضایت اهالی این مناطق همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه