اخبار داغ

فرماندار طرقبه شاندیز:

برگزاری وسیع «نماز جمعه» در کشور از مواهب نظام اسلامی است

برگزاری وسیع «نماز جمعه» در کشور از مواهب نظام اسلامی است
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: برگزاری نماز جمعه در این سطح وسیع و در صدها پایگاه مرکزی شهرها یکی از نعمات و مواهب نظام اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طـرقبه‌نیوز،سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز امروز در جلسه ستاد مشورتی نماز[معه طرقبه ضمن اشاره به پنجم مرداد به عنوان تشکیل اولین نماز جمعه در سطح کشور بعد از انقلاب گفت: برگزاری نماز جمعه در این سطح وسیع و در صدها پایگاه مرکزی شهرها یکی از نعمات و مواهب نظام اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , طـرقبه‌نیوز, ،سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز امروز در جلسه ستاد مشورتی نماز[معه طرقبه ضمن اشاره به پنجم مرداد به عنوان تشکیل اولین نماز جمعه در سطح کشور بعد از انقلاب گفت: برگزاری نماز جمعه در این سطح وسیع و در صدها پایگاه مرکزی شهرها یکی از نعمات و مواهب نظام اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.,

 

,

وی با بیان اینکه «نمازجمعه» نماد وحدت و همدلی مردمی است گفت: این فریضه الهی با نگاه به متذکر شدن احکام اسلامی، موجب همصدا شدن مردم در برابر دشمن و ایجاد منشأخیر و برکت شده است.

,

 

,

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: در همین راستا ادارات مختلف در برگزاری این فریضه الهی در شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان منطقه ای گردشگری در نزدیکی مشهد دخیل هستند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر ارتقای فضای برگزاری نمازجمعه طرقبه و انتخاب گزینه بهتر افزود: جمعیت بالای نمازگزاران نمازجمعه طرقبه در ماه مبارک رمضان و حضور بسیاری از اقشار مختلف مردم از سایر نقاط شهر مشهد نشان از ضرورت توجه به این موضوع دارد.

,

 

,

حسینی گفت: نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی برای تصمیم گیری در این قضیه با ارگان های مختلف فرهنگی , راهنمایی و رانندگی برای حفظ ایمنی و دیگر مسائل مربوطه داریم تا مؤلفه های مورد نظر ستاد نمازجمعه کشور و تجهیز فضای برگزاری نماز محقق شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: کهولت مسئولان ادارات در حضور نماز عبادی سیاسی جمعه پذیرفته نیست و با برنامه ریزی فرهنگی درصدد اجرایی شدن اقداماتی برای حضور دانش آموزان به عنوان اقدامی آموزشی هستیم لذا دستگاه های مختلف وظیفه دارند برای بهتر شدن وضعیت فضای برگزاری نمازجمعه اقدامات لازم را مورد نظر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه