اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب عنوان کرد؛

لزوم پیش بینی اعتبار برای تکمیل یادمان شهید باکری/نقش میاندوآب به عنوان زادگاه شهید باکری در دوران دفاع مقدس تبیین شود

لزوم پیش بینی اعتبار برای تکمیل یادمان شهید باکری/نقش میاندوآب به عنوان زادگاه شهید باکری در دوران دفاع مقدس تبیین شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انتظار داریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری برای تکمیل و استفاده از ظرفیت یادمان شهید باکری در راهیان نور و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جلسه هماهنگی برگزار کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در میاندوآب، با اشاره اینکه همه ما باید به وظیفه و تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا داریم و لذا باید دین خود را به شهدا عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: میاندوآب در دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در بحث راهیان نور نیز می تواند با توجه به اینکه زادگاه شهیدباکری است، نقش برجسته ای داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام گرفته یادمان و زادگاه شهید باکری در میاندوآب از غربت خارج شده است، گفت: انتظار داریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اعتباری برای تکمیل و استفاده از ظرفیت این یادمان در راهیان نور و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، مشخص شود.

,

مولودی تصریح کرد: در کنار این یادمان، در هر گوشه از شهرستان میاندوآب؛ عطر و بوی شهادت به مشام می رسد و در این شهرستان نقاطی وجود دارند که ۴۰ شهید در آنجا شهید شده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: اقداماتی که در شهرستان در رابطه به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعم از احیای یادمان شهید باکری، مرمت و بازسازی مزار شهدای گمنام و نصب تندیس شهید باکری که انجام گرفته، باید در کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی  منعکس شود.

,

وی با اشاره به برگزاری ۳۵ یادواره شهدا در سطح شهرستان میاندوآب در سال گذشته، افزود: امسال نیز ۳۳ یادواره شهدا اعم از دانش آموزی، ورزشکار، آبروی محله و منطقه ای و شهرستانی در میاندوآب برگزار می شود.

,

مولودی هم چنین به جمع آوری و چاپ کتاب خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس در میاندوآب اشاره کرد و گفت: در این کتاب که در مرحله ویراستاری و چاپ قرار دارد، سعی شده تا تمامی ماوقع دوران دفاع مقدس از زبان یادگاران آن دوران، بازگو شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه