اخبار داغ

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد؛

بانوان شهرستان دماوند فعالیت چشمگیری در عرصه کارآفرینی و خود اشتغالی دارند/ متأسفانه در حال حاضر کشور ما با مشکل جدی بیکاری مواجه است

بانوان شهرستان دماوند فعالیت چشمگیری در عرصه کارآفرینی و خود اشتغالی دارند/ متأسفانه در حال حاضر کشور ما با مشکل جدی بیکاری مواجه است
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه بانوان این شهرستان فعالیت چشمگیری در عرصه کارآفرینی و خود اشتغالی دارند، گفت: متأسفانه در حال حاضر کشور ما با مشکل جدی بیکاری مواجه است و گره آن با استفاده از بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و کارآفرینی باز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری تارود، ناصر محمودی‌فرد در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان دماوند با حضور مسئول امور بانوان و خانواده استانداری تهران و جمعی از کارآفرینان در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۶ مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید می‌توان به اهمیت زیرساخت‌ها در بخش اجتماعی در راستای تولید و اقتصاد پی برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی افزود: به این منظور لازم است همه نهادها زمینه رشد، توسعه و ارتقای فضای تولید و اشتغال را فراهم کنند تا با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده، گامی در جهت کاهش معضل بیکاری بردارند.

,

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: آنچه که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به‌وضوح به چشم می‌خورد، حضور فعالانه بانوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی بوده است و این نکته را باید مدنظر قرار داد که عدم نگاه جنسیتی به افراد، ازجمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

,

محمودی‌فرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما شاهد حضور بانوان در مراکز تولید هستیم و همه در حال تلاش برای رسیدن به توسعه و آرمان‌های انقلاب هستند، این نگاه مسئولان نظام به موضوع، زمینه‌ساز ایجاد بستر مشارکت بانوان در همه عرصه‌ها می‌باشد.

,

وی تأکید کرد: خوشبختانه بانوان شهرستان دماوند فعالیت چشمگیری در عرصه کارآفرینی و خوداشتغالی دارند و امیدواریم که باوجود کمبودهای فراوان، بتوانیم شاهد رشد روزافزون این افراد باشیم.

,

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: دولت وقت تلاش بسیاری در جهت شکل‌گیری سمن‌ها در بخش شهری و کارآفرینی بانوان در بخش روستایی انجام داده است و آماده‌سازی بستر رشد در این خصوص، بر عهده نهادهای اداری است تا با حمایت از این افراد، و با بهره‌گیری از منابع موجب فعالیت هرچه بیشتر آن‌ها شوند.

,

محمودی فرد با اشاره به موضوع افزایش بیکاری در کشور تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر کشور ما با مشکل جدی بیکاری مواجه است و گره آن با استفاده از بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و کارآفرینی باز می‌شود.

,

وی افزود: با توجه به مسئولیت سنگین تربیت خانواده و فرزندان توسط بانوان، ما باید حمایت بیشتری از این افراد در زمینه کارآفرینی در سطح شهرستان دماوند داشته باشیم تا بتوانیم در این زمینه سرآمد سایر شهرستان‌ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه