اخبار داغ

همزمان با آغاز دهه کرامت؛

دختران نخبه شهرستان سامان در جشن گوهر عفاف تجلیل می شوند

دختران نخبه شهرستان سامان در جشن گوهر عفاف تجلیل می شوند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان ازبرگزاری جشن گوهر عفاف و تجلیل از دختران نخبه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در شهرستان سامان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان مهرداد رحیمی در گفتگو با خبرنگار سامان ما  از برگزاری جشن روز دختر با عنوان گوهر حجاب در شهرستان سامان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه روز سه شنبه همزمان با سالروز تولذد حضرت معصومه (س)  در حسینه ارشاد برگزار می شود .

مهرداد رحیمی با بیان اینکه جشن روز دختر در روستای شوراب صغیر برگزار  می شود بیان داشت: در این جشن ها از دختران نخبه در زمینه های علمی، ورزشی، مذهبی، اخلاقی، احکامی و قرآنی و ... تجلیل می شود .
 
رحیمی با بیان اینکه  حضرت معصومه(س) از جمله انوار الهی است که مردم ایران از وجود پر برکت این بانوی با فضیلت بهره می برندو حضرت معصومه (س) از جمله بانوان گرانقدر و والا مقام جهان تشیع است که در عین حال مقام علمی بلندی هم دارد، عنوان کرد:  ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)  را دهه کرامت می‌نامند و برکات زیاد مادی و معنوی این دو خواهر و برادر ‌‌در طول تاریخ تشیع بر کسی پوشیده نیست
.
 وی با بیان اینکه جشن و شادی از سوی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سفارش شده است،اذعان داشت: این جشن‌ها برای کسانی است که اوج مقام بندگی خدا را داشتند و باید جشنی در خور شان و شخصیت شان برگزار شود.
 
رحیمی افزود: اخلاص، پاکدامنی، ایثار و فداکاری از جمله خصوصیات حضرت فاطمه معصومه(س) بوده است که امروزه باید مورد توجه دختران ما قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دختران جامعه اسلامی ایران باید حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی قرار دهند و خانواده ها نیز بایستی به دختران توجه ویژه ای داشته باشند.

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سامان افزود: یکی از عالی‌ترین نمونه‎های عبادت و بندگی خدا از خاندان ولایت و امامت، کریمه اهل بیت فاطمه معصومه سلام الله علیها می‎باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه