اخبار داغ

رییس سازمان اوقاف در جمع خبرنگاران:

اصحاب هنر زندگی قرآنی را به تصویر بکشند

اصحاب هنر زندگی قرآنی را به تصویر بکشند
رییس سازمان اوقاف به الهی بودن زندگانی اهل بیت اشاره کرد و گفت: قرآن را به وسیله هنر معرفی کنید چرا که خدمت به قرآن همان خدمت به بشریت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی پیش از ظهر امروز، در حاشیه کمپین «در شادی اهل بیت شاد باشیم» در جمع خبرنگاران در ارتباط با بعد محتوایی نصب تابلوهای هنرمندان در شهر بیان داشت: این اقدامی که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفت، حرکتی جالب و نو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند که اگر کسی با قرآن و اهل بیت(ع) زندگی کند، غمگین است و شادی ندارد که این طرز تفکر صحیحی نیست. ما باید قرآن و اهل بیت(ع) را طوری معرفی کنیم تا در متن زندگی مردم قرار بگیرند.

,

رئیس سازمان امور خیریه و اوقاف کل کشور عنوان کرد: ما باید هم در شادی‌ها و هم در غم‌ها با قرآن و اهل بیت(ع) مانوس باشیم. این تابلوهایی که توسط هنرمندان طراحی شده و برگرفته از آیات و روایات است نیز می‌توانند اثر خوب و جاودانه‌ای را در سطح شهر بگذارند.

,

حجت‌الاسلام محمدی تاکید کرد: هنرمندان بر روی موضوع‌هایی دست گذاشته‌اند که همه ما در زندگی فردی‌مان به آن‌ها مبتلا هستیم. امیدوارم که این کار ادامه داشته باشد و ما بتوانیم زندگی قرآنی را طوری معرفی کنیم تا مردم به این نتیجه برسند که زندگی با قرآن، یک زندگی شادی‌آور است.

,

وی در ادامه اضافه کرد: زندگی بیشتر انسان‌ها به دلیل نفاق و دورویی، دورغ‌گویی، خیانت، بی‌توجهی نسبت به درد دیگران و سایر گناهان دچار غم و اندوه شده است. از طرفی نیز قرآن، ما را به صداقت و راستی دعوت می‌کند و ما در صورت عمل به دستورات کتاب آسمانی خداوند، به یک شادی حقیقی و مطلوب خواهیم رسید.

,

نماینده ولی‌فقیه در سازمان امور خیریه و اوقاف هم‌چنین تصریح کرد: هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای در زندگی اهل بیت(ع) وجود ندارد چرا که زندگانی آن‌ها براساس آموزه‌های الهی بود. خدعه ونیرنگ در زندگی اهل بیت جایی نداشت.

,

حجت‌الاسلام محمدی به تشکر و قدردانی از طراحان تابلوهای این کمپین پرداخت و مطرح کرد: از اصحاب هنر درخواست می‌کنم که زندگی قرآنی را به تصویر بکشند چرا که خدمت به قرآن همان خدمت به بشریت است.

,

وی در پایان در ارتباط با استمرار این طرح خاطرنشان کرد: شروع این طرح از تهران است اما امیدواریم که بتوانیم این طرح را کشوری کنیم. امیدوارم که به برکت حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع)، این طرح کشوری بشود تا جواناتن ما بدانند که همراهی با قرآن و اهل بیت،‌ شادی‌آور است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه