اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت فهرج:

اعتماد به آمریکا، خیانت بزرگ به نظام و انقلاب است

اعتماد به آمریکا، خیانت بزرگ به نظام و انقلاب است
امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج گفت:آمریکایی ها از روز اول با ما دشمنی داشته اند و خواهند داشت و اعتماد به آمریکایی ها خیانت بزرگی به نظام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی نظام الدین نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح کویر؛ در خصوص اظهارات اخیر مسئولان دولتی مبنی بر نقض جسم و روح برجام توسط آمریکایی ها اظهار داشت: مسؤولان دولتی خیانت های آمریکایی ها و تعهداتی که قرار بود انجام دهند و انجام ندادند را به مردم شفاف بگویند زیرا خیانت آمریکایی ها در نقض برجام توجیه ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر؛ ,

امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج ادامه داد: آمریکایی ها از روز اول با ما دشمنی داشته اند وخواهند داشت و اعتماد به آمریکایی ها خیانت بزرگی به نظام و انقلاب است.

,

مولوی نصرتی با بیان اینکه مسئولین دولتی بارها و بارها دیدند که آمریکایی ها هر روز و با هر بهانه ای ما را تحریم می کردند،افزود: نقض برجام توسط آمریکایی ها دیگر مثل آب خوردن شده است و مسئولین دولتی ما باید واکنش سریع در پی این نقض های مکرر برجام انجام دهند.

,

وی عنوان کرد: سکوت در مقابل آمریکای خبیث و جنایتکار دیگر معنا ندارد.

,

امام جمعه اهل سنت فهرج تصریح کرد:دولت و مجلس شورای اسلامی به خیانت های آمریکایی ها واکنش نشان دهند.

,

مولوی نظام الدین نصرتی خاطر نشان کرد: ایران تا امروز به هر قیمتی که شده به تفاهم برجام وفادار مانده است اما این آمریکایی های خیانت کار هستند که طی چندین مرحله نقض برجام را انجام داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه