اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران خبر داد:

جمع‌آوری بیش از ۳۳۰۰ معتاد تهرانی در طرح «جذب معتادان»

جمع‌آوری بیش از ۳۳۰۰ معتاد تهرانی در طرح «جذب معتادان»
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به تشریح جزئیات طرح «جذب معتادان» پرداخت و گفت: ۳۳۰۰ معتاد تهرانی به مجموعه‌های زیر نظر شهرداری تهران و سازمان بهزیستی منتقل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از  تهران نیوز، مجتبی عبداللهی در حاشیه کمپین «در شادی اهل بیت شاد باشیم» در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: این کمپین که با حضور تعداد کثیری از هنرمندان کشورمان رونمایی شد، پانزدهمین کمپین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در موضوع‌های مختلف است، بیش از ۴۰۰ اثر خلق شد که ۱۷۱ تابلو مورد تقدیر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در ارتباط با محتویات تابلوهای کمپین عنوان کرد: این تابلوها با موضوع اهل بیت(ع) بودند که به‌ویژه به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بیشتر پرداخته شد. در مباحث دینی، اخلاقی، معرفتی و کرامت نیز آثاری را داشتیم.

,

عبداللهی افزود: آثار خلق شده در فضاهای مختلف سطح شهر تهران مانند بیلبوردها و مکان‌های اجتماعی نصب و به تصویر کشیده می‌شوند. البته نصب این آثار در سطح شهر از دیروز آغاز شده است.

,

وی یادآور شد:‌ با توجه به ارتباطاتی که با مسئولان سایر کلانشهرها داریم، امیدواریم که بتوانیم این تابلوها را در سایر شهرهای کشورمان نیز به تصویر بکشیم تا هموطنان عزیزمان مشاهده و عمل کنند.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به طرح جمع‌آوری معتادان اشاره و مطرح کرد: این اقدام با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف در حال انجام پذیرفتن است. امروز، چهارمین روز انجام این طرح است. پیش‌بینی‌ام این است که فرآیند انجام آن از ده روز تا دو هفته طول بکشد.

,

عبداللهی به جمع‌آوری ۳ هزار و ۳۰۰ معتاد در این طرح اشاره کرد و افزود: تعدادی از این معتادان به مجموعه‌های وابسته به شهرداری انتقال پیدا می‌کنند و مابقی آن‌ها نیز به کمپ‌های زیر نظر سازمان بهزیستی کشور تحویل داده می‌شوند.

,

وی تصریح کرد: پس از سپری شدن دوره ترک این معتادان که معمولا ۴۵ روز تا ۲ ماه است، نجات یافتگان را به مراکز بهاران شهرداری منتقل می‌کنیم. نام اصلی این طرح «جذب معتادان» بوده و هدفمان این است که معتادان رهایی یافته را به طورت داوطلبانه به مراکز بهاران منتقل کنیم تا دوره یازده ماهه‌ای را پشت سر بگذارند.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این دوره یازده ماهه، کارشناسان و متخصصان به وسیله ابزار و روش‌های علمی روز به نجات یافتگان آموزش می‌دهند. معتادان پس از به دست آوردن سلامتی‌ و بهبودی کامل، به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گردند.

,

عبداللهی در پایان ابراز داشت: امیدوارم با توجه به سوابق و توانایی‌های مجموعه شهرداری در انجام این‌گونه امور، ‌بتوانیم گام‌های موثری را برداریم و بیماری آن‌ها را به طور کامل بهبود بخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه