اخبار داغ

همزمان با ایام دهه کرامت؛

لرستان به پرچم مطهر رضوی متبرک می شود

لرستان به پرچم مطهر رضوی متبرک می شود
مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان گفت: کاروان زیرسایه خورشید امسال از 6تا 13مردادماه همزمان با ایام دهه کرامت در استان لرستان حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حامد غفوری نژاد،مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان عصر امروز در نشست خبری و هم اندیشی جشن زیرسایه خورشید گفت: سال گذشته در شب ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) هشت هزار غذای حضرتی  به صورت کاملا مردمی  در مناطق محروم استان توزیع شد و 40زائر اولی بالای 40سال سن در روز ولادت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که بنای جشن های زیرسایه خورشید هفت سال پیش از استان یزد گذاشته شد و درسال های بعد در دیگر استان ها نیز به اجرا درآمد،گفت: طی این سال ها برنامه کاروان زیر سایه خورشید گسترش یافت به طوری که در حال حاضر در بیش از 24کشور خارجی و در تمام شهرهای کشور اجرا می شود.

,

 

,

غفوری نژاد اظهار داشت: حضور در بیمارستان ها،ندامتگاه ها وسرای سالمندان، سرکشی به خانواده معظم شهدا،جشن های عمومی در سطح شهرها،حضور در برنامه صبگاه نظامی و انتظامی،گلباران گلزارشهدا و حضور در محلات و روستاهای محروم از جمله برنامه های امسال کاروان زیر سایه خورشید است.

,

 

,

مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان بیان کرد: کاروان زیرسایه خورشید امسال از 6تا 13مردادماه همزمان با ایام دهه کرامت در استان لرستان حضور دارد که در روز 6مردادماه به شهرستان دلفان سفر می کند و شهرستان دورود روز هفتم میزبان کاروان است.

,

 

,

به گفته غفوری نژاد خدام حرم و پرچم مطهر و متبرک امام رضا(ع) صبح روز هشتم مردادماه مهمان شهرستان ازنا هستند و در بعدظهر همان روز به شهرستان الیگودرز می روند و در روز نهم مردادماه در خرم آباد خواهند بود.

,

 

,

وی با بیان این که کاروان زیرسایه خورشید صبح روز دهم مردادماه در شهرستان الشتر و در عصر همان روز در مرکز استان حضور دارند،گفت: در صبح روز یازدهم کاروان خدام حرم و پرچم متبرک امام رضا(ع) به دوره و روستاهای اطراف سفر می کند ودر عصرهمان روز مهمان شهرستان کوهدشت هستند.

,

 

,

مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان عنوان کرد: روز دوازدهم مردم بروجرد و حومه میزبان کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی هستند و در روز پایانی کاروان در خرم آباد حضور دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه