اخبار داغ

فرمانده لشگر ۸۴ ارتش لرستان :

خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند/ مسئولان خانواده های شهدا را تکریم کنند

خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند/ مسئولان خانواده های شهدا را تکریم کنند
فرمانده لشگر ۸۴ ارتش لرستان گفت: خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و بایستی آنها را مورد تکریم قرار بدهیم نبایستی احدی با خانواده های معزز و معظم شهدا خدای نخواسته بی حرمتی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک امیر سرتیپ تقی دریکوند فرمانده لشگر ۸۴ لرستان در اولین یادواره شهدای بدر آباد علیا که در حوزه مقاومت خاتم الاانبیا برگزار شد اظهار داشت: ما در جنگ تنها بودیم و  تمام دنیا اعم از شرق و غرب بعلیه ما بودند اما در مقابل همه آنها ایران  تنها البته  با رزمندگان مخلص، باوفا و شجاع از جمله سپاه ارتش بسیج ، نیروی انتظامی و عشایر در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و از اسلام و انقلاب و میهن خویش دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی گفت: با توجه به اطلاعات که از عملیات ها به  دست آمد بیست کشور از لحاظ نیرو انسانی به دشمن بعثی کمک کردند؛ و حتی کشورهای که توان نیروی اعزام رزمنده نداشتند مثل عربستان و کویت با پول کمک دشمن بعث کردند در صورتی که همین کشورها حاضر نشدند که تجهیزات را با خرید و فروش به ما بدهند.

,

 

,

امیر سرتیپ دریکوندافزود: شهیدان ما مجاهدین فی سبیل الله بودند که با دست خالی توانستند در برابر این همه تجهیزات و با سلاح های مدرن وهمچنین میداین مین پیروز شوند رزمندگان شجاع ما  در سال دوم جنگ از سال  60تا سوم خرداد 61  تمام خاک را آزاد کردند و این از بعد نظامی خیلی دارای اهمیت است.

,

 

,

فرمانده لشگر ۸۴ ارتش لرستان یادآورشد: عملیات فتح المبین که در کنار روخانه کرخه انجام شد هر ارتشی نمی تواند با تجهیزات عادی این عملیات را انجام دهد و ما به خاطر تجهیزات ضعیف ازتک حمله روزانه آن زمان باز ماندیم ودر برابر یک ارتش تا دندان مسلح با داشتن تجهیزات نظامی قوی از جمله  توپ تانک هواپیما و هلوکوپتر نیازی به این نیست که در روز حمله کند ولی رزمندگان اسلام ما در این زمینه تاکتیک راعوض کردند و با اجرای تکهای شبانه و غافلگیرانه بر دشمن بعثی یورش بردند.

,

 

,

وب ادامه داد: رزمندگان ما توانستند عملیات هایی مثل فتح المبین که از ساحل غربی کرخه تا موسیان و همین طور طریق القدس تا تنگه چذابه و فتح بزرگ خرمشهر با آن وسعت توانستند با دست خالی و اتحاد واقعی دوش به دوش هم و زیر پرچم ولایت حضرت امام خمینی (ره) دشمن بعثی را شکست دهند و این چیزی نبود غیر از ایثار و خود گذشتگی خانواده های شهدا لذا ماهرچه ما داریم حاصل خون شهدا است.

,

 

,

امیر سرتیپ دریکوند تصریح کرد: اگر مسئولان ما در یکی از کشورها مورد استقبال قرارمی گیرند این از قدرت و سربلندی جمهوری اسلامی است که حاصل خون صدها هزار شهید گلگون کفن است.

,

 

,

وی یاد آور شد: در حال حاضر گروه تفحص ما هنوزکه هنوز است شهدا را تفحص می کنندوالان هم ما  شهدای حرم را داریم باید برای خانواده های آنها حرمت نگهداریم  چرا که خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و بایستی آنها را مورد تکریم قرار بدهیم نبایستی احدی با خانواده های معزز و معظم شهدا خدای نخواسته بی حرمتی بکند.

,

 

,

فرمانده لشگر ۸۴ ارتش استان گفت: وظیفه مارزمندگان و همه آحاد مردم  خصوصا مسئولین خانواده شهدا را تکریم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه