اخبار داغ

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)؛

جشن روز دختر و اردوی یک روزه برای 250 دختر بروجردی برگزار می شود

جشن روز دختر و اردوی یک روزه برای 250 دختر بروجردی برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) جشن روز دختر و اردوی یک روزه در بروجرد برگزار می شود که در این مراسم از دختران محجبه نیز تجلیل به عمل می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "نسرین فائزی" مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اردوی یک روزه به همراه جشن روز دختر برای 250 نفر از دختران بروجردی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: اکثر شرکت کنندگان در این جشن دانش آموزان هستند که انتخاب شده و در اردوی یک روزه جشنی برای آنها برگزار خواهد شد و از 25 دختر محجبه با اهدای هدایایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

,

 

,

فائزی اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، کلاس های تربیتی و مسابقات احکام از مهمترین برنامه های برگزاری این مراسم است که روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه در کانون بسیج برگزار می شود.

,

 

,

به گفته وی میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده و همه دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه(س) می توانند به سعادت برسند.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد تصریح کرد: دختران امروز جامعه مادران فردا هستند و نیاز است که همه دختران تلاش کنند تا با حرکت در مسیر الهی روز به روز موفق شوند و بتوانند در آینده فرزندانی خوب را تربیت کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: روز دختر فرصت مناسبی برای گرامی داشتن همه دختران جوان است و دختران این سرزمین با حفظ حجاب می توانند به سعادت برسند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه