اخبار داغ

مدیر کل راه و شهر سازی لرستان:

مسکن فرهنگیان پلدختر از گردونه مسکن مهر خارج شد

مسکن فرهنگیان پلدختر از گردونه مسکن مهر خارج شد
مدیر کل راه و شهر سازی لرستان گفت: زمین مسکن فرهنگیان پلدختر کاربری کشاورزی دارد و در قالب نامه ای فنی ،حقوقی به امضای استاندار باید به وزارت راه وشهرسازی ارسال می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،علی علیخانی،مدیر کل راه وشهرسازی لرستان با اشاره به مسائل ومشکلات مسکن فرهنگیان پلدختر اظهار داشت:مسکن فرهنگیان ابتدای ساکن در قالب مسکن مهر مطرح شده که متاسفانه زمین مورد نظر ساخت مسکونی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: به مدیر وقت راه و شهر سازی برای تغییر کاربری زمین به مسکن مهر درخواستی داده شده منتها چون خارج از محدوده شهر و این زمین کاربری کشاورزی داشته اتفاقی نیفتاده است.

,

 

,

مدیر کل راه وشهرسازی لرستان ادامه داد: این موضوع در کارگروه ها، زمان طولانی را سپری کرد که متاسفانه برای  رفع مسائل و مشکلات آن به نتیجه نرسید.

,

 

,

علیخانی با تاکید براینکه این پروژه از گردونه مسکن مهر خارج شده است گفت: حدود یک ماه پیش در آخرین سفری که بهمراه استاندار به شهرستان داشته ایم قرار شد نامه ای فنی ،حقوقی به امضای استاندار ما تنظیم کنیم.

,

 

,

وی یادآورشد: این نامه را به وزارتخانه ارسال کنیم تا یک بار دیگر مسائل فنی ،شهرسازی و معماری این پروژه مورد بررسی مجدد قرار گیرد در صورت موافقت ما اقدامات بعدی انجام می دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه