اخبار داغ

فرمانده سپاه تهران بزرگ:

دشمنان ما از تفکر امام حسین‌(ع) می‌ترسند/افکار فاسد به جامعه تزریق می‌کنند تا این تفکر را از ما بگیرند

دشمنان ما از تفکر امام حسین‌(ع) می‌ترسند/افکار فاسد به جامعه تزریق می‌کنند تا این تفکر را از ما بگیرند
فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: ما از ابتدا قصد ساخت بمب هسته‌ای نداشتیم، اینها از تفکر انقلابی می‌ترسیدند؛ تلاش کردند تفکر انقلابی، امام حسین(ع) را از ما بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  ازپایگاه خبری دیمه نیوز، سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، در مراسم یادواره شهدای روستای لزور با تاکید بر این که تفکر انقلابی ما تفکر امام حسین(ع) بود، گفت: حرکت مردم حرکت امام صادق(ع) بود؛ جوانان این سرزمین بعد از جنگ برای سازندگی آمدند ولی برخی آقایان چه کردند؟ از همان روزها به ما فشار آوردند و جلوی کار علمی ما را گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل  از, پایگاه خبری دیمه نیوز, ، سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، در مراسم یادواره شهدای روستای لزور با تاکید بر این که تفکر انقلابی ما تفکر امام حسین(ع) بود، گفت: حرکت مردم حرکت امام صادق(ع) بود؛ جوانان این سرزمین بعد از جنگ برای سازندگی آمدند ولی برخی آقایان چه کردند؟ از همان روزها به ما فشار آوردند و جلوی کار علمی ما را گرفتند.,

وی در ادامه اظهار داشت: ما از ابتدا قصد ساخت بمب هسته‌ای نداشتیم، اینها از تفکر انقلابی می‌ترسیدند؛ تلاش کردند تفکر انقلابی، امام حسین(ع) را از ما بگیرند؛ با ماهواره‌ها، با شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان فارسی، با فضای مجازی همواره این امر را تزریق می‌کنند که تفکر انقلابی درست نیست و انقلاب حسین تمام شده است.

,

یزدی با اشاره به این که از ما می‌پرسند چرا حجاب را اجباری کردید، خاطرنشان کرد: ما به زور سر زنان خود چادر نکردیم، خودشان می‌خواهند؛ من از آنها می‌پرسم چرا راهبه مسیحی در کلیسا حجاب دارد و در دید شما یک انسان مقدس است ولی زنان ما عریان در خیابان باشند؟ عکس حضرت مریم را بدون حجاب بی‌احترامی می‌دانند ولی زن انقلابی و مسلمان ما باید عریان باشد؟

,

وی تاکید داشت: تفکر انقلابی است که امروز داعش و دشمنان را در سوریه و عراق به زانو درآورده است؛ این نگاه متاثر از آموزه‌های دینی است و هر جایی ما موفق بودیم این نگاه حاکم بود و راه شهدا وجود داشته است؛ مهم نیست فرد چه لباسی می‌پوشد مهم این است چطور فکر می‌کند؛ آن چه ارزش دارد تفکر است.

,

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به این که شهدا به ما راهی را نشان دادند که به مقصد می‌رسد، اذعان داشت: به جوانان می‌گویم کدام‌تان نمی‌خواهید همانند همت و باکری باشید؟ در راه وطن کشته شدن ارزش است و فرقی ندارد چه کسی باشد؛ شهدای گمنام ما نزد مردم ارزش دارند چون در راه وطن کشته شدند؛ شهدای ما نقطه تاریکی در زندگی خود ندارند.

,

وی در ادامه افزود: رزمندگان ما وقتی اسیری می‌گرفتند به او آب می‌دادند حتی اگر ذخیره آب خودشان اندک بود و خود تشنه بودند؛ امروز دشمنان ما در عراق و سوریه و یمن با مردم مسلمان این گونه رفتار می‌کنند؟ عباس دوران وقتی می‌خواست پلی در عراق را مورد هدف قرار دهد وقتی ماشین شخصی روی پل دید شلیک نکرد که مبادا مردم عادی را هدف قرار دهد.

,

یزدی یا طرح این پرسش که امروز ما داعشی و تکفیری را می‌گیریم اما با آنها کاری می‌کنیم که آنها با اسرای ما می‌کنند، گفت: جنازه شهدای ما از عراق و سوریه تکه‌تکه می‌آید؛ اگر این شهدا نبودند به ما هم مثل یمن، سوریه و عراق رحم نخواهند کرد؛ موشک‌های ما آنها را می‌ترساند چون از مرگ می‌ترسند؛ رزمندگان ما با امکانات اندک اسیر می‌گرفتند، آنها از فکر این رزمندگان می‌ترسیدند.

,

وی با تاکید بر این که دشمنان ما افکار فاسد را در جامعه تزریق می‌کنند تا نگاه جوانان ما را متفاوت کنند، بیان کرد: آنها برای جوانان و زنان ما دل نمی‌سوزانند؛ آنها برای حاکم شدن نگاه خودشان تلاش می‌کنند؛ آنها می‌خواهند زنان و دختران ما حجاب و عفاف خود را از دست دهند.

,

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان خاطرنشان کرد: از ما می‌خواهند تفکر انقلابی را کنار بگذاریم تا کشورمان آباد شود؛ در عربستان و مصر مردم در فقر هستند با این که نوکر امریکا هستند، چرا به نوکران خود نمی‌رسند؟ می‌خواهند راه جنایت را برای خود باز کنند؛ اینها می‌خواهند اهل بیت(ع) را از ما بگیرند؛ امام(ره) فرمود اگر تفکر بسیجی بر این کشور حاکم شود این کشور موفق می‌شود و چشم جهان‌خواران از ما مایوس می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه