اخبار داغ

تابلوی روز شمار افتتاح شرکت تولیدی سن ایچ روشن شد

تابلوی روز شمار افتتاح شرکت تولیدی سن ایچ روشن شد
مدیر واحد تولیدی سن ایچ از آغاز فعالیت رسمی این شرکت در فیروزکوه به عنوان بزرگترین واحد تولیدی شهرک صنعتی امیریه از اواخر خرداد ماه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شفیعی، مدیر واحد تولیدی سن ایچ، در گفت‌وگو با پایگاه خبری دیمه نیوز، با اعلام آغاز فعالیت این واحد صنعتی، گفت: واحد تولیدی سن ایچ یکی از شرکت های نامدار در زمینه تولید آبمیوه های طبیعی با استفاده از مواد اولیه سالم و بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی در ادامه بیان کرد: این واحد تولیدی با تکیه بر منابع انسانی کار آزموده و مجرب موفق شده است در طول چندین سال فعالیت خویش با تولید محصولات مناسب نقش مهم و سازنده ای در تولید آبمیوه های طبیعی و استاندارد داشته باشد.

,

شفیعی با اشاره به این که واحد سرمایه گذاری سن ایچ به هلدینگ خاصی وابسته نیست تصریح کرد: فیروزکوه کارخانه دوم این واحد سرمایه گذاری بعد از کارخانه ساوه است و این دو واحد تحت سیاست های مشترکی در حال تولید محصول هستند.

,

وی فعالیت های کارخانه را در فازهای مختلف دانست و تاکید کرد: محصولات تولیدی این واحد در فاز یک شامل انواع آبمیوه، میکس میوه جات،  نکتار،  نوشیدنی گاز دار و بدون گاز و نوشیدنی های مالت است.

,

مدیر این واحد صنعتی بستر سازی و فراهم نمودن فرصت های مناسب را از عوامل رشد و بالندگی تولید دانست و خاطرنشان کرد: اتکا به تولید داخلی و حمایت  از سرمایه گذاری ایرانی عامل مهم  بوده که به پشتوانه آن می توان زمینه رشد و تعالی صنعت و تولید گران را فراهم آورد.

,

وی اذعان داشت: برای راه اندازی این واحد تولیدی با احتساب کل هزینه های انجام شده مبلغی در حدود 200 میلیارد تومان هزینه شده است.

,

شفیعی با تاکید بر اینکه وجود نیروهای بومی می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان در پیشبرد اهداف کارخانه موثر باشد، گفت: وجود تجرببات علمی و عملی اصل بوده که اولویت اصلی برای جذب نیرو است و مسئولین منابع انسانی به یقین این مهم را جذب نیرو اعمال خواهند کرد.

,

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت غیر رسمی واحد تولیدی سن ایچ از اوایل تیر ماه با بارگیری چندین دستگاه تریلی به مقصد تهران آغاز شده است و پیش بینی می شود بر طبق زمانبندی مشخص تولید رسمی خطوط کارخانه از اواخر مرداد ماه سال جاری استارت بخورد.

,

شفیعی در پایان  ابراز امیدواری کرد: در صورتی که مساعدت مدیران دولتی برای رفع کمبودهای شهرک صنعتی صورت پذیرد با توجه به شرایط اقلیمی مناسب برای صنعت غذا برندهای دیگر نیز در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خواهند نمود و تاثیر بسیار شگرفی بر اقتصاد شهرستان خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه