اخبار داغ

هشدار استاندارد به طلافروشان و طلاسازان

هشدار استاندارد به طلافروشان و طلاسازان
مدیرکل استاندارد تهران از واحدهای تولیدی و صنفی مصنوعات طلا خواست از خدمات آزمایشگاه‌های عیارسنجی دارای گواهی تایید صلاحیت بهره‌ گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم،مسلم بیات با اشاره بر اینکه در استان تهران تنها سه آزمایشگاه عیارسنجی از این اداره‌کل مجوز استاندارد دارند و همکار استاندارد محسوب می‌شوند، در تشریح این خبر گفت: برخی آزمایشگاه‌های بدون مجوز، اقدام به استفاده از نام این اداره‌کل و نشان استاندارد در ارایه خدمات خود کرده‌اند که این اقدام جرم و خلاف قانون است و طبعا از متخلفین به دادگاه شکایت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

  این مقام مسؤول ادامه داد: در حال حاضر، در استان تهران سه آزمایشگاه عیارسنجی با نام‌های حریرفروش، میزان گستر دقیق و بهساز دارای گواهی تایید صلاحیت استانداردند و طلاسازی‌ها و طلافروشی‌ها می‌توانند اسامی آزمایشگاه‌های فوق و نیز دیگر آزمایشگاه‌های دارای گواهی تایید صلاحیت در سایر استان‌ها را در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی WWW.ISIRI.ORG مشاهده نمایند.

, WWW.ISIRI.ORG,

مسلم بیات همچنین به آزمایشگاه‌های بدون مجوز هشدار داد: در اقدام قانونی با متخلفین نهایت قاطعیت اعمال خواهد شد و در این رابطه با مراجع قانونی هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه