اخبار داغ

حاشیه های یک سفر پر ماجرا؛

افتتاح ماراتنی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توسط وزیر بهداشت/ برخورد نامناسب با خبرنگاران

افتتاح ماراتنی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توسط وزیر بهداشت/ برخورد نامناسب با خبرنگاران
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای افتتاح ۴ طرح عمرانی و بازدید از دو پروژه دیگر به شاهرود سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای افتتاح ۴ طرح عمرانی و بازدید از دو پروژه دیگر به شاهرود سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

سفر قاضی زاده هاشمی به شاهرود حاشیه هایی در بر داشت که در ذیل آمده است:

,

۱. در برنامه ای که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به خبرنگاران اعلام شد زمان ورود به شاهرود ساعت ده و نیم صبح اعلام شده بود که این برنامه چند بار تغییر کرد. در اولین قسمت سریال تغییر ساعت برنامه، ساعت ده و نیم به ۱۳ و ۳۰ تغییر یافت ، هنوز دقایقی نگذشته بود که به خبرنگاران اطلاع داده شد که برنامه از ساعت ۱۳ و ۳۰ نیست و ساعت ۱۱و نیم صبح است و این بار هم بعد از گذشت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت مجدد اعلام کردند که برنامه ورود وزیر به شاهرود همان ساعت ۱۳ و ۳۰ است و سرویس برای ایاب و ذهاب خبرنگاران جنب پاساژ برلیان آماده است.

,

اما سریال نمایشی تغییر ساعت سفر وزیر به شاهرود ادامه داشت و این بار ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه و دقیقا زمانی که مینی باس حامل خبرنگاران به فرودگاه شاهرود رسیده بود از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با یکی از خبرنگاران تماس گرفتند و اطلاع دادند که باز هم ساعت ورود وزیر تغییر یافته و ۱۵ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه شاهرود می شوند.

,

۲.بعد از صرف ناهار در دانشگاه علوم پزشکی به همراه تعدادی از مسئولان و کارکنان این دانشگاه،  ساعت ۱۵ تعدادی از خبرنگاران راهی فرودگاه شدند و تعدادی دیگر هم با مینی باس راهی بیمارستان بهار شدند، اما خبرنگارانی که فرودگاه رفتند با برخورد بسیار بد و ناشایست پلیس فرودگاه مواجه شدند و به آنها اجازه ورود داده نشد و تنها خبرنگار ایرنا سمنان که همراه با استاندار بود زمان استقبال از وزیر حضور داشت.

,

۳.پس از افتتاح مرکز سی تی اسکن بهار وزیر بهداشت و هیات همراه برای بازدید از روند ساخت دانشکده دندانپزشکی شاهرود در محل احداث پروژه حضور یافتند اما نکته قابل توجه در این بازدید پیاده نشدن وزیر و هیات همراه از خودرو خود بود و سوار بر ماشین مسیر دایره ای شکلی را دور ساختمان نیمه ساز دانشکده دندانپزشکی طواف کرده و حتی از ماشین هم پیاده نشدند.

,

۴.پس از بازدید ماشینی ساختمان در حال احداث دانشکده دندانپزشکی وزیر بهداشت برای افتتاح مرکز قلب و بخش شیمی درمانی بیمارستان امام حسین علیه السلام شاهرود در این مرکز حضور یافت. نکته قابل توجه در این مرکز بیمارستانی پاکت نامه هایی بود که توسط پرسنل بیمارستان به وزیر داده می شد و از سوی دیگر برخورد بسیار بد و ناشایست پرسنل حراست و حفاظت فیزیکی بیمارستان امام حسین با خبرنگاران بود که با هل دادن خبرنگاران و بستن درب بخش های مختلف از همراهی خبرنگاران با وزیر جلوگیری می کردند.

,

۵.از بدو ورود وزیر بهداشت به بیمارستان امام حسین شاهرود تعدادی از مردم عادی نیز برای دیدار با وزیر و طرح مشکلات و مسایل خود در بیمارستان حضور یافته بودند اما فردی که خود را نماینده وزیر معرفی می کرد به همراه تعدادی از پرسنل حراست بیمارستان از نزدیک شدن مردم به وزیر و هیات همراه جلوگیری کرده و با بی حوصلگی به مردم  می گفت "فکر کنید من وزیرم مشکلتون رو بگید".

,

۶.چند تن از افرادی که در بخش خدمات بیمارستان بهار فعالیت داشته و از کار تعلیق شده بودند برای دیدار با وزیر و طرح مشکلاتشان آمده بودند که باز هم از دیدار آنها با وزیر جلوگیری شد.

,

۷. گیر کردن آسانسور بخش قلب بیمارستان امام حسین در حالیکه وزیر و هیات همراه داخل آسانسور بودند از دیگر حاشیه های سفر وزیر بهداشت به شاهرود بود که در نهایت بعد از گذشت حدود دو دقیقه آسانسور در طبقه اول متوقف شد و وزیر و همراهان به سلامت از آسانسور بیرون آمدند.

,

۸. افتتاحییه های ماراتن گونه پروژه ها از دیگر حاشیه های سفر وزیر بهداشت به شاهرود بود. هنگامی که وزیر به محل افتتاح پروژه ها رسید فقط به بریدن روبان ها و طی مسیر بین طبقات با آسانسور خلاصه می شد و خبرنگاران در حالیکه پله های بین طبقات را می دویدند حتی فرصت حضور در آنسوی روبان را هم پیدا نمی کردند و زمانی که خبرنگاران به این ماجرا معترض شدند پاسخ دادند که وزیر خسته است و وقت ندارد.

,

۹. همراه یکی از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین با سر و صدای زیاد و ناراحتی خواستار حضور قاضی زاده هاشمی برای ویزیت بیمارش شد که با پاسخ مثبت وزیر روبرو شده و با هیات همراه دقایقی را به ویزیت این بیمار اختصاص داد.

,

۱۰. قاضی زاده هاشمی حاضر به انجام مصاحبه با هیچ یک از خبرنگاران حاضر در برنامه نشد و تنها دقایقی کوتاه با خبرنگار صدا و سیما مصاحبه کرد در حالیکه در سفر قبل خود به استان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران مرکز استان حضور یافته بود.

,

 

,

در پایان ضمن احترام به وزیران و نمایندگان دولت امید است سفر وزرا و نمایندگان دولت به شهرستان ها تنها به افتتاح ماراتنی پروژه ها و پیاده نشدن از ماشین برای بازدید خلاصه نشده و وزیران محترم و نمایندگان دولت دقایقی هر چند کوتاه پاسخگوی مردم و خبرنگاران باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه