اخبار داغ

در سایه بی توجهی مسوولان فرهنگی ؛

وقتی چنگال ماهواره در بدنه خانواده محرومان فرو رفت

وقتی چنگال ماهواره در بدنه خانواده محرومان فرو رفت
در سایه ی بی توجهی مسوولان فرهنگی و بدنبال سکته‎های دیجیتالی غول پرنده چنگالهای نحس خود را در بدنه خانواده های جازموریانی فرو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، چند سالی از راه اندازی پخش کانال های دیجیتال در کشور می گذرد،اما مشکلاتی در این خصوص در شهرستان ها وجود دارد که موجب دلسردی تماشگران تلویزیون شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

“سیگنال موجود نیست “،جمله ای که در هنگام پخش برنامه های تلویزیونی در جازموریان مردم را کلافه کرده است.

,

 

,

, ,


در عصر ارتباطات که غول های رسانه ای به رقابت با یکدیگر می پردازند در بخش جازموریان صدا و سیما نتوانسته به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

,
,

قطعی مکرر شبکه های تلویزیونی و وجود پارازیت های در هنگام پخش برنامه ها موجب نارضایتی مردم شده است.

,

عدم آنتن دهی دیجیتال باعث روی آوری مردم به ماهواره شده است

, عدم آنتن دهی دیجیتال باعث روی آوری مردم به ماهواره شده است,

امام جمعه جازموریان با اشاره به اینکه مسئله دیگر عدم آنتن دهی مناسب تلویزیون و دیجیتال در مرکز شهر زهکلوت و روستاها،به گونه ای که خیلی از مردم به ماهواره روی اورده اند، اظهار کرد: اقدام نیازمند اقدام جدی از طرف مسئولین امرخصوصا فرماندار و استانداردر این مساله است.

,

علی بامری شهروند جازموریانی در گفت و گو با خبرنگار رودبار ما با بیان اینکه عدم دسترسی به شبکه های دیجتالی وضعف در شبکه های سراسری علت سوق مردم به  شبکه های ماهواره ای در این شهر است،اظهار کرد: در سایه عدم آنتن دهی برای دریافت شبکه های ایرانی و استانی متاسفانه تعداد کثیری از اهالی بخش جازموریان  اقدام به خریداری آنتن ماهواره نمودند.

, رودبار ما, رودبار ما,

 

,

عدم آنتن دهی شبکه‌های دیجیتالی در بخش زاوین کلات/ روی آوردن اهالی زاوین به ماهواره

, عدم آنتن دهی شبکه‌های دیجیتالی در بخش زاوین کلات/ روی آوردن اهالی زاوین به ماهواره,

 

,

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به عدم وجود زمین فوتبال و سالن ورزشی در این بخش باعث شده که مردم به شبکه های ماهواره ای روی آورند.

,

این شهروند جازموریانی خاطر نشان کرد: شاید ابتدا امر جوانان به برنامه های تلویزیونی مراجعه کنند ولی خواه و ناخواه صد درصد شبکه های مخرب ماهواره ای گرفتار می شوند.

,

بامری عنوان کرد: تزلزل بنیاد خانواده ها اولین هدف برنامه های ماهواره ای است که موجب از بین رفتن صداقت و همبستگی در بین خانواده ها می گردد.

,

ماهواره یا همان غول پرنده در سایه ی بی توجهی مسوولان فرهنگی چنگالهای نحس خود را در بدنه خانواده های جازموریانی فرو می‌کند، این غول افسانه ای ۱۷هزار دست و پا باعث افزایش طلاق در بین خانواده ها شده است و فرهنگ‌ها را مسخره وآداب و رسوم و اعتقادات را به یک باره می‌بلعد؛ و جز خسران زیان تباهی باقی نمی‌گذارد.

,

آیا وقت آن نرسیده با توجه به گسترش رسانه های غول پیکر در سطح جهان مسئولان فرهنگی ما بفکر اصلاح شبکه های داخلی و آنتن دهی آن در نقاط شهری و روستایی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه