اخبار داغ

نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل در قالب ۱۷ غرفه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: این نمایشگاه در قالب ۱۷غرفه شامل فعالیت های چهار شبکه بهداشتی و درمانی، چهار بیمارستان سطح منطقه، معاونت های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و در حوزه جلب مشارکت های مردمی و خیرین برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز به مدت دو روز در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل دایر است، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور اقدامات خوبی در بخش های عمرانی، خدماتی، تجهیزاتی، بهداشتی و درمانی در منطقه انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش فعالیت های چهار سال اخیر حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح تحول نظام سلامت در منطقه سیستان برپا شده است.

نصیری اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای علوم پزشکی زابل به منظور رصد عملکرد چهار ساله دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شده که در این راستا عموم مردم می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ از این نمایشگاه در محل مرکز اموزشی دانشگاه واقع در خیابان شهید رجایی زابل دیدن کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه انواع بیماریها در داخل منطقه مهار شده اند همچنین درطول سال دو بار واکسیناسیون برای جلوگیری از خطرات احتمالی انجام می شود.

نصیری ادامه داد: در پایگاه مرزی میلک پایگاه بهداشتی مستقر شده تا تمامی افرادی که وارد کشورمی شوند موردمعاینه قرار گیرند و چنانچه موردی مشاهده شودافراد مبتلا قرنطینه خواهندشد.

وی با عنوان اینکه کنترل بیماریها در مرز تداوم دارد و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: از ابتدای مهرماه با توجه به مذاکرات میان افغانستان و ایران افزون بر ۱۰۰ دانشجوی افغانی در مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه