اخبار داغ

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای بردسکن:

85 درصد از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای مطابق باشعار سال است

85 درصد از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای مطابق باشعار سال است
رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای بردسکن گفت: 85 درصد از آموزش‌های برگزار شده در مرکز فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان در راستای شعار سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علیزاده، رئیس مرکز فنی حرفه ای بردسکن در گفتگو با خبرنگار صبح بردسکن  از 120 هزار ساعت آموزش این مرکز به مهارت آموزان خبر داد و بیان کرد :در حال حاضر اشتغال یکی از مشکلات جامعه امروز است و هدف از آموزش های فنی و حرفه ای ایجاد توانایی و تخصص در زمینه مهارت های مختلف در افراد و نهایتا ورود این افراد به بازار کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن,

 

,

علیزاده با اشاره به این نکته که برای برگزاری کلاسهای مهارت آموزی ابتدا امکان سنجی انجام میشود که آیا مهارتی که قرار است آموزش داده شود مورد نیاز منطقه هست یا خیر، ادامه داد:  هزینه این کلاس ها کاملا رایگان است و مهارت آموزان فقط مبلغی اندک برای هزینه ثبت نام پرداخت میکنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: 85 درصد از آموزش های برگزار شده توسط مرکز فنی حرفه ای بردسکن در راستای اقتصاد مقاومتی،کار و اشتغال است و سعی بر شده که آموزش ها باعث پیشرفت این امر مهم که از جانب مقام معظم رهبری بیان شده است باشد.

,

 

,

علیزاده اضافه کرد: همچنین این مرکز با همکاری بسیج سازندگی برگزاری کلاسهای آموزش پرورش دام سبک و سنگین، پرورش زنبور عسل، پرورش طیور مختلف، پرورش قارچ و نیز برای مشاغل خانگی جهت بانوان نیز آموزش بافت گلیم، بافت تابلو فرش و غیره را در دستور کار قرار داده است.

,

 

,

رئیس مرکز فنی حرفه ای بردسکن بیان کرد: هرساله یک دهستان جهت برگزاری کلاسهای مهارت آموزی در نظر گرفته میشود و در حال حاضر در 12 روستا مربیان مرکز، مشغول آموزش به مهارت آموزان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه