اخبار داغ

در تشریح برنامه‌های دهه کرامت اعلام شد:

اجرای برنامه فرهنگی «شعاع خورشید» در ۲۸ روستای مه ولات

اجرای برنامه فرهنگی «شعاع خورشید» در ۲۸ روستای مه ولات
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات از برگزاری برنامه های متنوع در دهه کرامت با حضور گروه فرهنگی زیر شعاع خورشید از حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت سیمای مه ولات،حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات با اعلام خبر اجرای برنامه فرهنگی «شعاع خورشید» در ۲۸ روستای مه ولات، گفت:برنامه های متنوعی در دهه کرامت با مشارکت این اداره در سطح شهرستان برگزار میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,
 
,
وی گفت: برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) در مساجدتوسط روحانیون و تجلیل از دختران نمونه، محجبه و فعال مسجد در اغلب مساجد شهرستان، قرعه کشی سفر زیارتی به شهر مقدس قم، برگزاری شب شعر رضوی در شمس آبادو کارگاه سبک زندگی رضوی در مساجد و مراسم شبی با قرآن در همت آباد از جمله برنامه های این دهه است.
,
 
,
 
,
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات گفت: مشارکت در برگزاری روز تجلیل از امام زادگان علیهم السلام و بقاع متبرکه و مشارکت و حمایت از برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (علیه السلام) در شب میلاد ایشان در هیات رضوی از دیگر برنامه های این دهه است.
,
 
,
 
,
وی از حضور گروه فرهنگی «زیر شعاع خورشید» از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) خبر داد و گفت: این گروه پنج روز در شهرستان برنامه اجرا خواهند کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه