اخبار داغ

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کوهرنگ؛

اساس نبوت پیامبران الهی بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است

اساس نبوت پیامبران الهی بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کوهرنگ: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کوهرنگ در جلسه این ستاد که در سالن اجتماعات فرمانداری کوهرنگ برگزار شد با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی گفت: جامعه ‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیاء نشود از رحمت خداوند دور خواهد شد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهرنگ افزود: باید هر مسلمان این فرضیه واجب دین را در زندگی خود ساری و جاری کرده و زندگی خود را در این راستا پایه گذاری کند.

موسایی اذعان کرد: وظیفه شرعی هر فرد مومن منکرات و معروفات را به دیگران نیز تذکر دهد در غیر اینصورت وظیفه مسلمانی خود را درست انجام نداده است .



در ادامه حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، امام کوهرنگ با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در محیط کاری، گفت : در آموزه های دینی ما امر به معروف و نهی از منکر جایگاه ویژه برخوردار بوده و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

حجه الاسلام طباطبایی از اهمیت این مهم در دین و راهکارهای بهتر اثر در جذب مخاطبین مطالبی را عنوان و تصریح کرد: اگر بخواهیم صحبت های ما در دل مخاطبین رسوخ کرده و آنان خود را مقابل ما قرار ندهند باید ابتدا خودمان عامل به معروفات باشیم تا دیگران هم از ما تاسی کنند.

وی گفت: اسلام در بین ادیان و مذاهب دنیا کامل ترین دین است که امروز از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته و به دنبال تخریب آئین و عقاید دین مبین اسلام با شبهه افکنی هستند.

مرتضی زمانپور، فرماندار کوهرنگ هم در این جلسه گفت: با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان کوهرنگ را بهترین فرصت مغتنم برای بیان تکالیف دینی دانست و ادامه داد: مبلغین دینی باید با بیان امر به معروف و نهی از منکر مردم را، به افزایش معنویت و ارتباط با خدا برای رستگار شدن، سفارش کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه