اخبار داغ

اجرای ویژه برنامه پارک معرفت در کمیجان+تصاویر

اجرای ویژه برنامه پارک معرفت در کمیجان+تصاویر
اجرای ویژه برنامه پارک معرفت در شب های تابستانی در پارک کمیجان در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان در راستای مقابله با تهدیدات جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و سالم سازی پارک ها و نیز استفاده همه اقشار از مناطق گردشگری و بوجود آمدن فضایی معنوی در تفریح گاه ها با رویکردهای بومی محلی در شهرستان، همانند سال های قبل طرح بومی محلی و گردشگری توسط سپاه ناحیه کمیجان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

 این طرح از ۲۷ تیرماه در شهرستان کمیجان آغاز شده است که به مدت ۱۰ شب ادامه می یابد. برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء، پاسخگوئی به شبهات دینی،مشاوره های ازدواج و سبک زندگی با حضور کارشناسان این امر، برپایی مسابقات بومی و محلی، برپایی ایستگاه سلامت، ایستگاه های صلواتی متناسب با مناسبت ها از جمله طرح‌های اجرایی در این مکان است.

,

این برنامه‌ها همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور کارشناسان فرهنگی، ورزشی و مذهبی و گروه‌های هنری بومی منطقه همراه با ارائه جوایز برگزار می شود.

,

از جمله برنامه های اجرایی شاخص این حوزه در محل پارک شهر کمیجان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س)، تئاتر خیابانی با موضوع معضلات اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی(دارت، طناب کشی و...) ، غرفه نقاشی کودکانه، غرفه مشاوره، بازی مار پله و ... است.

,

همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی، جشن مذهبی در سطح پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر باعث جذب و گرایش نوجوانان و جوانان به سمت و سوی عقاید مذهبی می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه