اخبار داغ

اولین بانوی ملی پوش لرستانی عازم مسابقات جهانی تکواندو می شود

اولین بانوی ملی پوش لرستانی عازم مسابقات جهانی تکواندو می شود
معاونت تربیت بدنی بسیج بروجرد گفت: اولین بانوی ملی پوش لرستانی از بروجرد پس از کسب مقام قهرمانی در کشور، عازم مسابقات جهانی تکواندو(هانمادانگ) در کره جنوبی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیر افلاک "اصغر زینعلی" معاونت تربیت بدنی بسیج بروجرد گفت: خانم "شیوا همایونی" مربی باشگاه مقاومت بروجرد، اولین بانوی ملی پوش تاریخ تکواندو لرستان از بروجرد عازم مسابقات جهانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: مسابقات جهانی تکواندو (هانمادانگ) در کره جنوبی برگزار می شود که این بانوی بروجردی از استان لرستان پس از کسب مقام قهرمانی و نخست در کشور عازم این مسابقات می شود.

,

 

,

زینعلی اظهار داشت: همچنین بانوان باشگاه مقاومت بروجرد در مسابقات بین المللی جام دوستی ملتها (سبک فودوکان) موفق به کسب 2 مدال طلا 6 نقره و 5 برنز شدند که مهدیه دهقانی و تینا سلیمی موفق به کسب مدال طلا، رضوان باقری، محبوبه باقری، مریم پیرزادی، سوگند ترکاشوند، فاطمه شهبازی و روژینا گودرزی مدال نقره و هستی دیوکان، تینا بشیری، فاطمه گودرزی، ماندگار طاهری، فاطمه معظمی گودرزی، شیرین معظمی گودرزی و سارا گودرزی مدال برنز را از آن خود کردند که مربی تیم مهتاب شاهوردی و سرپرست زهرا رحمیانی بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه