اخبار داغ

دبیرقرارگاه صاحب الامر لرستان:

۵۰ برنامه متنوع فرهنگی توسط کاروان زیرسایه خورشید انجام می شود

۵۰ برنامه متنوع فرهنگی توسط کاروان زیرسایه خورشید انجام می شود
دبیرقرارگاه صاحب الامر لرستان گفت: طی هشت روز بین ایام ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت باسعادت امام رضا(ع) ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی با همکاری ۳۰ مجموعه در ۹ شهرستان استان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک میثم کشکولی،دبیرقرارگاه صاحب الامر لرستان در نشست خبری و هم اندیشی جشن زیرسایه خورشید گفت: برای هفتمین سال متوالی استان لرستان در دهه کرامت میزبان کاروان خدام حرم و پرچم متبرک و مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: این حرکت از چند سال پیش به نیت ارتباط معنوی با امام معصوم(ع) که مظهر تمام خوبی ها و پاکی هاست فرصت های ارزشمندی را برای ما ایجاد کرد که قابل ستایش است و باید از این فرصت ها دستگاه های متولی فرهنگ درس بگیرند.

,

 

,

دبیرقرارگاه صاحب الامر لرستان با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که امام هشتم(ع) ولی نعمت مادی،معنوی و فکری ما هستند و ما هرچه داریم به برکت وجود مبارک حضرت رضا(ع) است،گفت:این برنامه سال به سال با اجرای برنامه های متنوع و کاملا مردمی گسترده تر می شود.

,

 

,

کشکولی با بیان این که کل کار توسط مردم و تشکل های مردم نهاد انجام می شود،اظهار داشت: طی هشت روز ایام ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت باسعادت امام رضا(ع) 50برنامه متنوع فرهنگی با همکاری 30مجموعه در 9شهرستان استان انجام می شود.

,

 

,

به گفته وی بین 60هزارتا 100هزار مخاطب جشن های زیرسایه های خورشیدهستند و بین پنج تا100میلیون کمک های مردمی جمع آوری می شود و در 30روستای دورافتاده و محروم این کاروان حضور خواهد داشت.

,

 

,

دبیرقرارگاه صاحب الامر لرستان با بیان این که ارتباط معنوی که به واسطه پرچم متبرک امام رضا(ع) در شهرها ایجاد می شود عالمی را متحول می کند،اظهار داشت: سالیانه میلیاردها تومان توسط برخی دستگاه های فرهنگی ولخرجی می شود بدون این که خروجی مثبتی داشته باشد و در جهت اعتلا و فضای فکری مردم باشد.

,

 

,

کشکولی تصریح کرد: درحالی پول نفت این کشور صرف برگزاری کنسرت می شود که از طرف دیگر  اجرای برنامه مردمی جشن های زیر سایه خورشید اسباب خیر و یک ارتباط قوی ومعنوی بین مردم و امام رضا(ع) ایجاد می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه