اخبار داغ

امام جمعه معمولان:

ملاک در تخصیص اعتبارات مصلای نماز جمعه،جمعیت نمازگزار باشد/ افتتاح استخرشنا پس از ۴۰ سال در پلدختر هنر نیست

ملاک در تخصیص اعتبارات مصلای نماز جمعه،جمعیت نمازگزار باشد/ افتتاح استخرشنا پس از ۴۰ سال در پلدختر هنر نیست
امام جمعه معمولان گفت:در تخصیص بودجه به مصلاهای نماز جمعه ملاک جمعیت نمازگزار نه شهرستانی بودن برخی ها گلایه های ناصوابی نسبت به بودجه مصلای معمولان داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی،امام جمعه معمولان با انتقاد از گلایه های ناصواب برخی مسئولان نسبت به بودجه مصلای معمولان اظهار داشت:نبود مصلا در معمولان باعث شده که عده زیادی از مردم به دلیل نبود فضای فیزیکی نتوانند به نماز جمعه بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: جمعیت نمازگزار جمعه معمولان نسبت به نماز جمعه برخی شهرستان ها شلوغ تر است.

,

 

,

امام جمعه معمولان با بیان اینکه اختصاص بودجه به مصلاها نباید بر اساس پارامتر شهرستان بودن باشد افزود:اولویت تخصیص اعتبار به مصلاهای نماز جمعه باید بر اساس جمعیت نمازگزار باشد.

,

 

,

وی تاکید کرد: نیاز جدی نمازگزاران این بخش ساخت مصلا است که در تخصیص اعتبارات باید حق این مردم در نظر گرفته شود.

,

 

,

وی با اشاره به افتتاح استخرشنا در پلدختر افزود: 13سال از عمر این استخر می گذرد امسال تکمیل شد،برخی از روستاها در استان های دیگر هم نیز دارای استخر هستند ،مردم منطقه از بی توجهی مسئولان در ادوار مختلف دولتها دلخور هستند مثلا چرا باید پس از گذشت چهل سال تازه یک استخر ساخته شود .

,

 

,

حجت الاسلام حکیمی با تاکید براینکه معمولان جز شهرستان پلدختر و به خرم آباد متعلق نیست یادآورشد: برخی مسئولین دیواره ساحلی پلدختر را فقط از بابازید به حساب می آورند ولی در واقع این طور نیست بلکه باید این پروژه را از روستای چم حیدر معمولان حساب کرد.

,

 

,

امام جمعه معمولان گفت:این پروژه به دلیل ندادن پول به پیمانکار تعطیل ورها شده که با توجه به نزدیکی به فصل پاییز و بارندگی مردم از سیلاب نگران هستند که نیاز است مسئولان در این خصوص چاره اندیشی کنند.

,

 

,

وی با انتقاد از احداث چهاربانده معمولان پس از امام زاده سید محمد(ع) یادآور شد:اگر واقعا آن تپه که مانع اجرای احداث چهار بانده شده جز آثارباستانی است چرا این پل تاریخی ورودی شهر که قدمت صد ساله دارد باسازی نمی شود.

,

 وی خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی این جاده با پیچ های متعدد این امکان را فراهم می کند که فقط شوماخر ورزشکار آلمانی بتواند در این مسیر  مسابقه بدهد.

,

 

,

حکیمی نیاز مردم افرینه به نعمت گاز و ارتقا وضعیت بهداشت ودرمان و ارتقا درمانگاه معمولان به شبانه روزی را از انتظارات به حق مردم دانست که باید مسئولان  به خصوص مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای حل مسائل ومشکلات اقدامات فوری انجام دهند.

,

 

,

علی مرادی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه