اخبار داغ

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:

دانشگاه علمی کاربردی نگاه ویژه ای به توسعه ورزش دانشجویی دارد

دانشگاه علمی کاربردی نگاه ویژه ای به توسعه ورزش دانشجویی دارد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: نیاز است دانشجویان با بهره گیری از آموزه های دینی ، اخلاقی و فرهنگی و با ابزار ورزش نقش خود را در دستیابی به اهداف تعالی فرهنگ ایرانی و اسلامی پر رنگ تر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،بهزاد بهرامی نسب عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار کرد: تمروزه یکی از سرفصل های اصلی برنامه تربیتی کشور تامین سلامت و تندرستی و تقویت اخلاق اسلامی و اصول جوانمردی در بین دانشجویان بواسطه توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

وی در ادامه گفت: این دانشگاه نگاه ویژه به توسعه ورزش دانشجویی دارد. امروزه ورزش به عنوان یک سرگرمی دنبال نمی شود و در کنار سالم سازی جسم و روح، در قهرمان پروری نیز مورد هدف و برنامه است.

,

وی بیان داشت: ورزش بدون تردید تاثیر بنیادی در زندگی فردی، اجتماعی و روح و روان بشر دارد و مسیر سلامت و تندرستی آینده جوانان این مرز و بوم با ترویج ورزش تحقق می یابد.

,

بهرامی نسب اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به سهم خود در توسعه و ترویج ورزش دانشجویی نقش بسزایی دارد و برگزاری المپیادهای دانشجویی به عنوان مهمترین پایگاه شناسایی و پرورش استعدادها، در همگانی شدن ورزش در بین قشر دانشجو مهم و مورد توجه است.    

,

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: میزبانی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در برگزاری چهارمین دوره این المپیاد نیز شاییسته و قابل تقدیر است.

,

وی افزود: امکانات در نظر گرفته شده برای میزبانی این دوره از رقابت ها بسیار مطلوب بوده و نشان از میزان توجه جدی مسئولان اجرایی استان همدان نسبت به توسعه ورزش به ویژه دانشجویی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه