اخبار داغ

معاون اداره ورزش و جوانان سراوان خبر داد

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت جهانی شدن سفال کلپورگان+ تصاویر

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت جهانی شدن سفال کلپورگان+ تصاویر
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت در آستانه قرار گرفتن ثبت جهانی روستای کلپورگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شستون، مسابقه دو صحرانوردی به مسافت چهار کیلومتر از ابتدای خیابان آزادی تا اداره ورزش و جوانان واقع در خیابان نبوت به مناسبت در آستانه ثبت جهانی قرار گرفتن روستای کلپورگان در شهرستان سراوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
اسماعیل شیوخی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون اظهار داشت: به همت هیئت دو میدانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مسابقه دو صحرانوردی به مسافت چهار کیلومتر به مناسبت قرار گرفتن در آستانه ثبت جهانی روستای کلپورگان در این شهرستان برگزار شد.
, شستون,
 
,
وی افزود: در این ماراتن ۳۰ نفر از نوجوانان، جوانان و ورزشکاران حضور داشتند که در پایان به ۱۰ نفر اول با اهدای جوایز از سوی هیئت دو میدانی شهرستان قدر دانی شد.
,
 
,
معاون اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان اضافه کرد: برگزاری مسابقه دو صحرانوردی نوردی در شهرستان می تواند منجر به شناسایی استعداد ها و توانمندی های ورزشکاران، جوانان و نوجوانان این شهرستان باشد.
,
 
,
شیوخی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مناسب است، گفت: در برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات نیروی انتظامی و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان همکاری مناسبی داشته اند که از آنان تقدیر و قدر دانی کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه