اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب :

حضرت معصومه(س) در طهارت نفس و پاکدامنی مرتبه بالایی بود/ لزوم شناخت کلیه ابعاد زندگی کریمه اهل بیت (ع)

حضرت معصومه(س) در طهارت نفس و پاکدامنی مرتبه بالایی بود/ لزوم شناخت کلیه ابعاد زندگی کریمه اهل بیت (ع)
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب باتاکیدبرلزوم شناخت کلیه ابعاد زندگی کریمه اهل بیت (ع) گفت : حضرت معصومه (س) درطهارت نفس وپاکدامنی مرتبه بالایی بود که بایدالگوی بانوان قرارگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: ضرورت شناخت ابعاد شخصیت بی بدیل حضرت معصومه(س) با استفاده از آراء و اندیشه های بزرگان دین، شاخصه های ارزشمندی از جایگاه والای وی در نزد امامان معصومین(ع) را برای تشنگان به معارف اهل بیت(ع) به ویژه زائران آن حضرت به ارمغان می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: حضرت معصومه (س) در طهارت نفس و پاکدامنی، شأن و مرتبتی والا داشت. برخورداری از اخلاق حسنه و آراستگی به صفاتی چون متانت، صبر و استقامت، از دلایل بزرگی شخصیت و بلندی مقام آن حضرت بود.

,

 

,

وی الگوگیری ازسیره حضرت فاطمه معصومه(س) را مهم خواند و گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) در تمام زندگانی خود مظهر یک بانوی مسلمان به تمام معنا بود. رفتار و کردار او حتی تا واپسین روزهای عمر مبارک شان یادآور حجب و حیا و عفت مادران مومنین و فاطمه زهرا(س) بود. شخصیت ایشان نه تنها در زمان حیات شان برای زنان و دختران روزگار خود الگو و اسوه ای بود بلکه پس از گذشت قرنها نیز برای دختران و زنان امروز هم الگویی مناسب هستند و رفتار و کردارشان نمونه ای والا از درسهای معرفتی و رفتاری یک زن مسلمان است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان بیان داشت: بی شک برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دهه کرامت، شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را گسترش می دهد زیرا گرامیداشت دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) مایه کوری چشم وهابیون و نورانیت پیام اهل ‌بیت(ع) در جهان خواهد بود.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه