اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی مطرح کرد:

طلاق مهمترین معضل اجتماعی شهرستان دشتی

طلاق مهمترین معضل اجتماعی شهرستان دشتی
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: اولویت کنونی در حل مسائل و مشکلات شهرستان دشتی برمسائل فرهنگی و اجتماعی استوار است که بزرگترین معضل فعلی اجتماعی شهرستان دشتی طلاق می باشد وباید در مورد اینکه چرا شهرستان دشتی با این سابقه علمی و دینی اکنون دچار مشکلاتی مانند طلاق است بحث و بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی غلامعباس احمدی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح امروز در نشست آسیب شناسی طلاق و راه های کاهش آن در شهرستان دشتی اظهار داشت: شیوه جنگ سخت دشمن اکنون به شیوه جنگ نرم و با ابزار های مختلف تغییر یافته است و بنابراین رویکرد مجموعه بسیج اکنون به سمت سوی جنگ نرم سوق یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی گفت: اولویت کنونی در  حل مسائل و مشکلات  شهرستان دشتی برمسائل فرهنگی و اجتماعی استوار است که بزرگترین معضل فعلی اجتماعی شهرستان دشتی طلاق می باشد وباید در مورد اینکه چرا شهرستان دشتی با این سابقه تدین اکنون دچار مشکلاتی مانند طلاق است بحث و بررسی شود.

,

احمدی اضافه کرد: مجموعه بسیج با ایجاد یک مجمع منسجم در شهرستان دشتی و تشکیل کمیته های مختلف سعی در حل مشکلات و معضلات شهرستان را دارد که با گردآوری متخصصان و کارشناسان در کمیته های مختلف این مجمع و با ایجاد کارگروه های مختلف مسائل و مشکلات شهرستان را بررسی و برای حل آن تلاش می کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی  تاکید کرد: اولویت امسال کارگروه های اجتماعی و فرهنگی موضوع طلاق است که در جلسه امروز کارشناسان با ارائه مقالات و اولویت بندی سعی در یافتن راه حل مناسب آن می باشند.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش کارگروه ها مناسب ترین راه حل برای بزرگترین معضل فعلی شهرستان یعنی طلاق یافته تا شاهد برچیده شدن این مشکلات از سطح شهرستان عالم پرور دشتی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه