اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی خبرداد:

برگزاری ۵۰۰ کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در دشتی

برگزاری ۵۰۰ کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در دشتی
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان بیش از ۵۰۰ کارگاه آموزشی پیرامون آسیب های اجتماعی و با موضوعات مختلف اجرا شده است که آموزش و پرورش شهرستان دشتی در برگزاری این دوره ها و کارگاه ها نقش بسزایی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی محمد حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی در نشست آسیب شناسی طلاق در دشتی گفت : درشهرستان دشتی با وجود حوزه های علمیه مختلف و مراکز دانشگاهی زیبنده نیست که دچار مشکلاتی مانند طلاق باشد و برای کاهش آن باید تمام نخبگان فرهنگی شهرستان دست به دست هم داده و نسبت به حل این مشکل بزرگ تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی افزود: با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان بیش از 500کارگاه آموزشی پیرامون آسیب های اجتماعی و با موضوعات مختلف اجرا شده است که آموزش و پرورش شهرستان دشتی در برگزاری این دوره ها و کارگاه ها نقش بسزایی داشته است.

,

حسینی اضافه کرد: رسالت حل مشکلات اجتماعی جامعه بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست و بزرگترین رسالت فرهنگی در جامعه یعنی امر به معروف و نهی از منکر بدون همکاری مردمی هرگز امکان پذیر نیست.

,

وی تاکید کرد: گرچه در این سالها فضای مجازی پاسخگوی بسیاری از مشکلات جامعه است اما به موازات آن بزرگترین تهدید هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی به شمار می آید.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی  تصریح کرد: متاسفانه بخش عظیمی از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم آگاهی و عدم توجه والدین به فرزندان است و این بی توجهی زمینه ساز بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه می باشد.

,

وی بیان دشت: متاسفانه در سالهای اخیر با ورود شبکه های اجتماعی به زندگی مردم نقش رسانه ملی به عنوان اثرگذارترین عنصر فرهنگی جامعه کاملا کم رنگ شده است و  مخاطبان آن به سمت شبکه های اجتماعی سوق یافته اند.

,

حسینی یادآور شد: دستگاه های اجرایی که اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی می کنند باید اولویت خود را بر اقشار آسیب پذیر قرار دهند و آنها را با آموزش های مفید و کارساز هدایت کنند.

,

وی خاطر نشان ساخت: کار فرهنگی گرچه دیر بازده است اما اثرگذاری طولانی مدت دارد وبرای انجام آن همکاری های مردمی شرط اول را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه