اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد

اهدای ۷ هزار و ۷۰۰ متر زمین به شبکه بهداشت و درمان سراوان از سوی خیرین

اهدای ۷ هزار و ۷۰۰ متر زمین به شبکه بهداشت و درمان سراوان از سوی خیرین
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان از اهدای 7 هزار و 700 متر زمین توسط خیرین به شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشستون؛ رضا رضازاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان از اهدای 7 هزار و 700 متر زمین توسط خیرین به شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد و گفت: نیکوکاران سراوانی در سه سال گذشته این متراژ زمین را برای ساخت مراکز جامع سلامت روستایی، خانه بهداشت، تسهیلات زایمانی در نقاط مختلف این شهرستان اهداء کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون, .,

وی با اشاره یه اینکه نیکوکاران با هدف تسریع در آغاز ساخت مراکز بهداشتی – درمانی در روستاهای فاقد این امکانات اقدام به اهدای زمین کردند، افزود: تا کنون 5 هزار مترمربع زمین در روستای مورتی  شهر سیرکان جهت احداث مرکز جامع  سلامت روستایی  توسط خیر حاج رحمان بخش  درازهی اهداء شده است.

, .,

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان تصریح کرد:  2 هزار و 500 متر مربع زمین نیز با کاربری بهداشتی- درمانی درروستای میدان شهر سیرکان جهت احداث  مرکز جامع سلامت روستای توسط خیر نبی بخش  بلوچزهی و 200 متر مربع نیز در روستای کله گان جالق برای احداث خانه بهداشت توسط خیر حاج عبدالغنی  فاضل زهی اهدا شده است.

, .,

وی در ادامه خاطر نشان کرد به همت خیرین 8عدد دستگاه پالسی اکسی متر برای بیماران بیمارستان رازی سراوان به مبلغ 22 میلیون تومان خریداری و با تامین هزینه احداث یک باب مرکز جامع سلامت روستایی مورتی  به زیر بنای 450 متر مربع انجام شده است.

,

رضازاده پراپری اذعان داشت: به همت نیکوکار نیک اندیش سراوانی در روستای آشار یک باب تسهیلات زایمانی در مرکز بهداشتی و درمانی با صرف 1 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه احداث شد.

, .,

وی با بیان اینکه  3 عدد  دستگاه سل کانتر نیز  برای  آزمایشگاه های روستایی  به مبلغ یک میلیار ریال اهدا شده است که در تشخیص بیماری نقش مهمی دارد، گفت: از دور اندیشی خیران نیکوکار سراوانی در همراهی با نظام سلامت در راستای ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته استان تشکر می کنیم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان در پایان اظهار داشت: قطعا انجام فعالیت های نیکوکاری در حوزه بهداشت و درمان به سبب تاثیر مثبتی که در بازگشت سلامت افراد دارد صدقه جاریه است و رضای پروردگار متعال را به همراه دارد.

, .,

 

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه