اخبار داغ

دختر سیستان و بلوچستانی بیان کرد

حضرت معصومه (س) بهترین الگوی رفتاری دختران/ حجاب نگهبانی برای دختران در مقابل چشمان ناپاک است

حضرت معصومه (س) بهترین الگوی رفتاری دختران/ حجاب نگهبانی برای دختران در مقابل چشمان ناپاک است
حوا بامری گفت: زندگانی حضرت معصومه (س) و ائمه اطهار (ع) بهترین الگوی رفتاری برای دختران جامعه اسلامی ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، یکم تا یازدهم ذی القعده متقارن که حد واصل ولادت بانوی مکرم اسلام حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است به دهه کرامت و ولایت نامیده شده است. به دلیل جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه (س)  که معروف به کریمه اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت هستند روز ولات ایشان بنام روز دختر نامگذاری شده، که ایشان الگوی تمام دختران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

به مناسبت روز دختر ابن پایگاه خبری گفتگویی را با یکی از دختران بلوچ شهرستان دلگان انجام داده است که در ادامه می خوانید:

,

حوا بامری در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در ابتدا به حجاب دختران بلوچ اشاره و اظهار کرد: دختران بلوچ از همان سنین کودکی پوشیدن چادر را تمرین می کنند و در سنین بزرگسالی از چادر استفاده می کنند.

, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه دختران جامعه ما باید از پوششی استفاده کنند که مورد قبول و رضایت خداوند متعال باشند، تصریح کرد: پوششی که تمام قسمت هایی را که خداوند نگاه کردن آن را برای نامحرم حرام کرده است، بپوشاند.

,

این دختر بلوچ با اشاره به اینکه حجاب هیچ محدویت و مانعی برای دختران ندارد، بیان کرد: بلکه حجاب و چادر دختران و زنان نگهبانی برای دختران و زنان در مقابل چشم های هرزه و ناپاک است.

,

حوا بامری با تاکید بر اینکه چادر و حجاب به هیچ عنوان مانع فعالیت دختران و زنان نمی شود، ادامه داد: چادر نه تنها برای دختران دست و پا گیر نیست بلکه باعث آرامش زن می شود.

,

وی با بیان اینکه کشورهای غربی با نفوذ فرهنگی درصدد این هستند که حجاب را از روی سر دختران و زنان جامعه اسلامی ما بیرون کنند، گفت: چون با از بین رفتن عفاف و حجاب در جامعه، فساد در همه جا رواج می گیرد و با گسترش فساد، قوانین منحط غربی جای قوانین اسلامی را می گیرد.

,

این دختر بلوچ با اشاره به اینکه دختران مسلمان باید از زندگی ائمه اطهار (ع) الگو بگیرند، عنوان کرد: دختران باید با معارف و مکتب تابناک و نورانی حضرت فاطمه زهرا و حضرت معصومه (س) آشنا شوند چرا که آنها بهترین الگو رفتاری برای دختران هستند.

,

حوا بامری خاطرنشان کرد: اینکه روز حضرت معصومه (س) روز دختر نامیده شده، جهت تکریم از مقام دختران در جامعه اسلامی ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه