اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند خبر داد

اجرای چهارمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قصرقند/ دستگیری 5 سارق حرفه ای منازل شهروندان

اجرای چهارمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قصرقند/ دستگیری 5 سارق حرفه ای منازل شهروندان
فرمانده انتظامی قصرقند گفت: همزمان با اجرای چهارمین مرحله از طرح امنیت اجتماعی در شهرستان، 5 تن از سارقان منازل شهروندان در طی چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان قصرقند، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان قصرقند، ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، موفق به دستگیری چند تن از قانون شکنان و کشف یک دستگاه خودرو پراید و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان قصرقند در 48ساعت گذشته با انجام اقدامات خاص اطلاعاتی و پلیسی در کنار گشت زنی های هدفمند در مناطق جرم خیز  موفق به شناسایی 5 تن از سارقان منزل شهروندان شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده این سارقان را دستگیر کردند که این امر موجب رضایت شهروندان و انتشار موجی از شادی در میان آنان شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه این طرح تا دستگیری تمامی قانون شکنان و سوداگران مرگ در این منطقه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: این پنج متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

,

وی در پایان با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
 
لازم به ذکر است که درخرداد ماه سال جاری و در اجرای مرحله سوم از طرح امنیت اجتماعی "رعد" در شهرستان قصرقند شش تن از سارقان کابل های برق و منازل شهروندان این منطقه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه