اخبار داغ

معاون شرکت آبفای روستایی سیستان و بلوچستان:

یک کیلومترلوله فرسوده مجتمع "کوشوک" تعویض شد/ شبکه های فرسوده آب روستایی نیازمند تعویض و بازسازی

یک کیلومترلوله فرسوده مجتمع "کوشوک" تعویض شد/ شبکه های فرسوده آب روستایی نیازمند تعویض و بازسازی
معاون شرکت آبفای روستایی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف جلوگیری از هدر رفت و قطعی مکرر آب شرب 5روستای قصرقند، یک کیلومتر از خط لوله فرسوده مجتمع آب "کوشوک" تعویض شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین لکزائیان پور در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به افتتاح خط انتقال آب مجتمع "کوشوک" قصرقند، اظهار داشت: در بازدید ماه گذشته از شهرستان قصرقند  مردم و مسئولین شهرستان از نشتی و شکستگی مکرر در خط انتقال قبلی این مجتمع گلایه داشتند که در همین راستا و به دلیل فرسودگی زیاد لوله پروژه خط انتقال جدید به متراژ یک کیلومتر و سایز 200 میلیمتر در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه امروز به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: بهره برداری از این پروژه علاوه بر جلوگیری از قطع مکرر آب شرب اهالی روستاهای تحت پوشش این مجتمع، جلوی هدر رفت آب ناشی از بروز نشتی های مکرر در مسیر را میگیرد.

,

معاون تأمین آب و آبرسانی شرکت آبفای روستایی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه، بیان کرد: مجتمع کوشوک دارای 5روستا،430 خانوار و 290مشترک است و آب این مجتمع از یک حلقه چاه و یک الکتروپمپ 15کیلووات با آبدهی 50مترمکعب درساعت، تأمین می شود و همچنین کف شکنی این مجتمع آبرسانی نیز انجام شد.

,

وی تامین اعتبار را بزرگترین نیاز آبرسانی روستایی دانست و تصریح کرد: تعویض و بازسازی شبکه فرسوده روستاهای تحت پوشش مجتمع "کوشوک" قصرقند ضروری است و لازم است برای حل اینگونه مشکلات اعتباری خاص در نظر گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه