اخبار داغ

نماینده خرمشهر در مجلس :

دولت و مجلس در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی به قوه قضاییه کمک کنند

دولت و مجلس در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی به قوه قضاییه کمک کنند
عبدالله سامری گفت: در بحث قانون گذاری هرکجا لازم باشد با دل و جان هم سوی با قوه قضاییه حرکت خواهیم کرد اما واقعا انتظاری که از قوه قضاییه در این زمینه است، برخورد جدی و قاطع با دانه درشت های مفاسد اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالله سامری در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به برخورد قوه قضاییه با دانه درشت های مفاسد اقتصادی اظهار داشت: باید حقیقتا از قوه قضاییه تشکر کنیم که در زمینه برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی ورود کرده است.

وی افزود: متأسفانه باید این برخوردها در تمامی زمینه ها صورت بگیرد و ما خواهشی که از قوه قضاییه داریم آن است که این برخوردها در تمامی حوزه ها انجام شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اظهار اینکه در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی وظیفه دولت و مجلس کمک به قوه قضاییه است، گفت: در بحث قانون گذاری هرکجا لازم باشد با دل و جان هم سوی با قوه قضاییه حرکت خواهیم کرد اما واقعا انتظاری که از قوه قضاییه در این زمینه است، برخورد جدی و قاطع با دانه درشت های مفاسد اقتصادی است.

سامری با اشاره به لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی موجود در منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: یقینا وقتی اطلاعات کافی و وافی به دست قوه قضاییه برسد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند برخورد خواهد کرد. بنابراین لازم است که در این زمینه اطلاعات و خوراک لازم به دست عزیزان قوه قضاییه داده شود، تا با همتی که مشاهده می‌شود بطور جدی با این مفاسد برخورد کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه