اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:

تصویب طرح یک فوریتی برای پاسخ به تحریم‌های جدید آمریکا

تصویب طرح یک فوریتی برای پاسخ به تحریم‌های جدید آمریکا
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس از تصویب طرح یک فوریتی برای پاسخ به تحریم‌های جدید آمریکا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با مشهدسر، طرح تحریم‌های جدید علیه ایران در سنای آمریکا را یک اقدام غیردیپلماتیک خواند و اظهار کرد: در این طرح تحریم‌هایی علیه ایران پیش‌بینی شده و برخی شخصیت‌های حقیقی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,


وی با بیان اینکه در این طرح حرف‌های نامربوط بسیاری زده شده است، افزود: مقابل چنین طرحی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را تهیه و یک فوریت آن را به تصویب رساندند که با تصویب نهایی این طرح می‌توانیم با خوی استکباری آمریکا مقابله کنیم و جواب قاطع و خردگرایانه به موضع ستیزه‌گرایانه آمریکا بدهیم.

,
,


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقامات آمریکا زودتر سر عقل بیایند و بدانند که نمی‌توانند با خوی استکباری هر اقدامی را عملی کنند، خاطرنشان کرد: ایران کشوری قدرتمند است و مقابل ظلم، زورگویی و توطئه آمریکایی‌ها می‌ایستد و جواب قاطع و دندان‌شکنی به آنها می‌دهد.

,
,


نانواکناری تاکید کرد: آمریکایی‌ها مطمئن هستند که ایران یک کشور قدرتمند است و به خوبی فهمیدند که تسلیم زورگویی‌های آنها نمی‌شوند.

,
,

 

,

وی تصریح کرد: مقامات آمریکایی فهمیدند که این تحریم‌ها به طور حتم به نفع ایران تمام خواهد شد و اگر بخواهند سماجت و دشمنی بکنند دودش به چشم خودشان خواهد رفت.

,


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترامپ و مجلس سنای آمریکا سر عقل بیایند، اضافه کرد: آنها باید بتوانند خردگرایانه و با دیپلماسی عادلانه موضوع را دنبال کنند.

,
,


نانواکناری متذکر شد: شروع چنین حوادث ناگواری بر عهده خود آمریکایی‌هاست و نتیجه چنین اقدامی که تدارک دیدند حتما به ضرر خودشان خواهد بود.

,
,


وی در پایان به تعدیل سیاست‌های ترامپ در قبال ایران اشاره کرد و گفت: چنین تعدیلی نشان از حضور در صحنه مردم و قدرت ایران دارد و آنها را هوشیار می‌کند که باید قدرت داخلی و در صحنه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه