اخبار داغ

مدیر شهرک صنعتی قرچک:

حدود ۲۰ کیلومتر محوطه‌سازی شهرک صنعتی قرچک اجرای شده است

حدود ۲۰ کیلومتر محوطه‌سازی شهرک صنعتی قرچک اجرای شده است
مدیر شهرک صنعتی قرچک گفت: ۱۵ کیلو متر شبکه آب و دو مخزن زمینی یک حلقه چاه و حدود ۲۰ کیلومتر محوطه‌سازی و منابع در شهرک صنعتی قرچک اجرای شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حامد افشارنادری مدیر شهرک صنعتی قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک انلاین اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بر اساس مصوبات دولت در سال 84 تا 90 ملزم به احداث شهرک صنعتی قرچک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: تملک اراضی در ۷۵۰ هکتار در منطقه جنوب قرچک استارت خورد و با تغییر نام اسناد به نام شهرک صنعتی از سال ۹۰ تا سال ۹۲ طراحی شهرک و اخذ مجوزهای لازم برای این پروژه که باید از سازمان‌های زیر ربط  محیط ‌زیست، جهاد کشاورزی بابت تغییر کاربری، مسکن و شهرسازی تایید شد.

,

افشارنادری افزود:در عرض هفت ماه ۴۲۰ قرارداد با اصناف تولیدی و  صنایع بسته شد و ۸۰ واحد صنعی با سوله‌های هزار متر تا ۱۰ هزار متر زیربنا به‌پایان برساند و در حال بهره‌برداری از این پروژه ها هستیم.

,

وی ادامه داد: در فاز اولیه در ۸۰۰ قطعه پیش‌بینی‌شده که با سرعت به‌پیش می‌رود، طراحی و در دو سال آینده فاز عملیاتی آن به اتمام خواهد رسید، از قاب شهرستان جدا و با مشارکت استان تهران است.

,

مدیر شهرک صنعتی قرچک با اشاره به پروژه  های شهرک صنعتی بیان کرد: یک بسته ۵۰۰ مگاوات به‌صورت اختصاصی در این شهرک احداث و تأمین برق به‌صورت اختصاصی شهرک صنعتی که بر عهده تهران است و همزمان ۳ کیلو متر خط ۱۳ کیلومتر شبکه برق اجرا شد و ۱۵ کیلو متر شبکه آب و دو مخزن زمینی یک حلقه چاه  و حدود ۲۰ کیلومتر محوطه‌سازی و منابع در شهرک صنعتی قرچک اجرای شده است.

,

وی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ قرارداد با بخش خصوصی و صنعتگران استان تهران منعقد شده است و چهار صنف تولیدی پوشاک مردانه و زنانه، کشباف، گلزنان و صباغان با ۱۲۰۰ عضو اعلام آمادگی کردند که در شهرک صنعتی قرچک مستقر شوند.

,

افشارنادری تصریح کرد: در حال حاضر در فاز اول شهرک صنعتی قرچک ازابتدای سال ۹۴ بیش از ۱۰ هکتار اراضی به سرمایه گذاران واگذار شده است و علیرغم اینکه دربرخی بخش های فاز یک با وجود متقاضی  زمین برای واگذاری نداریم.

,

مدیر شهرک صنعتی قرچک با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرک صنعتی افزود: پست برق سیار شهرک صنعتی به ظرفیت ۱۵ مگاوات از طریق شرکت برق نواحی استان تهران به مرحله اجرا درآمده است، این پست برق علاوه بر اینکه برق شهرک صنعتی را به مدت دو الی سه سال تأمین می کند می تواند به ظرفیت برق شهرستان نیز کمک کند.

,

وی در زمینه اجرای شبکه های آب و فاضلاب گفت: شبکه آب و فاضلاب کل اراضی شهرک صنعتی به طول ۱۳ کیلومتر به اتمام رسید و در حال بهره برداری است و همچنین شبکه برق و روشنایی به طول ۱۳ کیلومتر برق و سه کیلومتر روشنایی در حال اجراست.

,

افشار نادری افزود: اتصال به شبکه گاز هم در حال برگزاری مناقصه است و با هماهنگی شرکت مخابرات ، خطوط تلفن نیز به زودی به واحد های تولیدی رسانده می شود و  30 واحدصنعتی هم اکنون در حال نصب تجهیزات و دستگاههای پیشرفته هستند و تا پایان تابستان به بهره برداری می رسند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون چند واحد تولیدی در حال ساخت سوله و ساختمان اداری هستند و  هیچ مشکل زیر ساختی در این شهرک برای حضور صنایع وجود ندارد..

,

گفتنی است، شهرک صنعتی قرچک با 700هکتار مساحت در 25 کیلومتری چنوب شرق تهران قراردارد. این شهرک در چهار فاز ساخته شده است و در اولین گام  800 واحد تولیدی در فاز یک آن مستقر می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه