اخبار داغ

نماینده مردم کوثر و خلخال:

بیمه سلامت بدهی زیادی دارد/افراد دارای تمکن مالی حق بیمه خود را پرداخت کنند

بیمه سلامت بدهی زیادی دارد/افراد دارای تمکن مالی حق بیمه خود را پرداخت کنند
نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس گفت: بدون شک افزایش منابع نمی‌تواند راهکار اساسی برای ارایه با کیفیت خدمات باشد و باید برنامه ریزی ها به سمت مدیریت منابع حرکت کند زیرا امروزه بیمه سلامت بدهی های زیادی دارد و نباید بار این بدهی ها را افزایش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر، بشیر خالقی با یادآوری انجام آزمون وسع از 10 میلیون بیمه شده بیمه سلامت، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است افرادی که دارای تمکن مالی هستند حق بیمه خود را پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس آزمون وسع افرادی که تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند درصدی از حق بیمه خود را در صورت داشتن توانایی مالی پرداخت می کنند که برای رسیدن به هدف، افراد باید با دقت مورد شناسایی قرار گیرند.

,

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بدون شک افزایش منابع نمی‌تواند راهکار اساسی برای ارایه با کیفیت خدمات باشد و باید برنامه ریزی ها به سمت مدیریت منابع حرکت کند زیرا امروزه بیمه سلامت بدهی های زیادی دارد و نباید بار این بدهی ها را افزایش داد.

,

وی یادآور شد: بر اساس آنچه که از سوی وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفته است سهم مشارکت بیمه افرادی که در وضعیت فعلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار دارند، رایگان است.

,

خالقی تاکید کرد: همچنین تعیین سهم مشارکت سایر افراد بر اساس آزمون وسع و تعیین سهم حق بیمه از 15 تا 100 درصد سرانه حق بیمه خدمات درمانی مصوب هر سال خواهد بود.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: حال امیدواریم افراد در انجام آزمون وسع به درستی شناسایی شوند تا افرادی که شرایط پرداخت حق بیمه را ندارند، ارایه خدمت از سوی بیمه سلامت به صورت رایگان به آنها ارایه شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه