اخبار داغ

استقبال گسترده مردم میناب از کاروان «سفیران کریمه»+تصاویر

استقبال گسترده مردم میناب از کاروان «سفیران کریمه»+تصاویر
کاروان «سفیران کریمه» به منظور شرکت در برنامه های بزرگداشت دهه کرامت به ویژه جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم عصر دیروز وارد شهر میناب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،مراسم استقبال از کاروان چهار نفر سفیران کریمه متشکل از یک نفر سخنران، یک نفر مداح و دو نفر از خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور گسترده و پرشور مردم ولایت مدار میناب در میدان شهدای این شهر تاریخی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مولودی خوانی و زیارت پرچم متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و توزیع نذورات متبرک حرم کریمه اهل بیت در بین افراد شرکت کننده و اجرای زیبای گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی با موضوع کریمه اهل بیت از نکات بارز این مراسم معنوی بود که مورد استقبال اعضای کاروان و مردم قرار گرفت.

,

ابراهیم زاکری، مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی و دبیر یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم در حاشیه این مراسم گفت: پس از برگزاری این مراسم، اعضای کاروان سفیران کریمه به دیدار علما و ائمه جمعه در دفتر امام جمعه شهرستان میناب می روند.

,

وی شرکت در آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم و جشن میلاد در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی را از دیگر برنامه های این روز برشمرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه