اخبار داغ

همزمان با هفته ملی مهارت صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کار آموزان فنی و حرفه ای دلیجان+عکس

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کار آموزان فنی و حرفه ای دلیجان+عکس
همزمان باهفته ملی مهارت نمایشگاه دستاوردهای کار آموزان مرکزفنی و حرفه ای دلیجان در موزه مردم شناسی دلیجان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه مهارت و کارآفرینی همزمان با  شروع هفته ملی مهارت ( اول تا ششم مرداد ) و روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کار آفرینی، شامگاه دوشنبه دوم مرداد و با حضور مسئولین شهرستان دلیجان و مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی در موزه مردم شناسی دلیجان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان درحاشیه نمایشگاه دستاوردهای کار آموزان مرکزفنی و حرفه ای در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان زمینه ساز اشتغال پایدار توام با کار آفرینی خواهد بود.

, پیام دلیجان,

کردی با اشاره به اینکه برای وجود هر شغل داشتن حداقل مهارت ها الزامی است اظهار کرد: هدف از آموزشهای فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی است.

,

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت جوانان پرتلاش روستاها برای ساخت و توسعه شهرستان و جلوگیری از مهاجرت به شهرها اقدامی است که بر مبنای توانمندی ها و برنامه های سازمان فنی و حرفه ای امکان تحقق دارد. 

,

فرماندار دلیجان خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای با تربیت نیروی کار مورد نیاز بخش های مختلف جامعه از جمله صنعت  و کشاورزی قدم بزرگی را  برای کاهش بیکاری برداشته است.

,

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پنجم مرداد همه روزه از ساعات ۱۹ تا ۲۳ شب برای بازدید علاقمند دایر خواهد بود.

,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه