اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

تولیدات داخلی باید توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند

تولیدات داخلی باید توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: تولیدات داخلی باید توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بحث واردات اظهار کرد: یکسری از واردات آزاد بوده که باید ممنوعیت آن از طریق تعرفه ایجاد ‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در برخی موارد می‌توان واردات محصولی را ممنوع کرد که این ممنوعیت با اعمال تعرفه‌ها میسر می‌شود تا تولید داخل زیان نبیند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نظارت لازم در بحث واردات کالاهای غیرضرور انجام شود، ابراز کرد: بحث واردات یکی از موضوعاتی است که در کمیسیون صنایع مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد.

,

وی گفت: کسانی که تعرفه وضع می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که برای آن کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند تعرفه را طوری در نظر بگیرند تا تولید داخل ضربه نخورد.

,

احمدی با بیان اینکه تولیدات داخلی باید توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اولویت دادن به تولید داخلی موضوعی نیست که بتوان به سادی از کنار آن رد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ اقتصاد کشور باید اولویت نخست تمامی مسئولان باشد، عنوان کرد: بحث‌هایی در خصوص واردات برخی کالاها وجود دارد که بررسی آن در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رونق تولید و اشتغال با حمایت از تولید داخل امکان پذیر است، اظهار کرد: بیکاری جوانان یکی از مشکلات اصلی کشور است.

,

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، گفت: حمایت از تولید داخلی یکی از بحث‌هایی بوده که مقام معظم رهبری همیشه به تاکید کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه