اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند/ امروز کانون جنگ نرم در دانشگاه است

تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند/ امروز کانون جنگ نرم در دانشگاه است
عضو خبرگان رهبری ضمن تاکید بر این نکته که تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند، گفت: همچنین تشکل‌ها علاوه بر فرماندهی جامعه می‌بایست درون دانشگاه را نیز فرماندهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله علم‌الهدی امروز در دیدار با اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان اظهار کرد: کسی که به‌عنوان حجت امام زمان مرجع مردم قرار می‌گیرد و تعیین تکلیف جامعه شیعی که شیعه امام زمان است را عهده‌دار می‌شود، سعی می‌کند در تعابیر خود تشریفات را رعایت نکند به همین جهت، تعبیری تکلیف ساز بیان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی به بیان رهبری در خصوص افسری جنگ نرم اشاره و بیان کرد: یک افسر، هم عنصر شریک در عملیات و هم فرمانده هست؛ یک بخش از فرماندهی که افسران دارند در عرصه مباشرت در عملیات است، در بخش دیگر، با سرباز این میدان همراهی کرده و قدم‌به‌قدم، سرباز را در جبهه انقلاب جلو می‌برند.

,

 

,

امروز کانون جنگ نرم، دانشگاه است

, امروز کانون جنگ نرم، دانشگاه است,

 

,

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که با این کیفیت، تعبیر ایشان به افسران جنگ نرم این است که توده جامعه انقلابی، سرباز انقلاب هستند، خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: شما به‌عنوان توده دانشجویی باید جلودار این حرکت باشید، توده سرباز پشت سر شما بیاید و هر نقشه و برنامه‌ای شما ریختید، جامعه انقلابی عمل کند.

,

 

,

آیت الله علم الهدی با یادآوری این نکته که همه جای کشور ما میدان جنگ است، تصریح کرد: کانون میدان‌های جنگ در دانشگاه است؛ چراکه دشمن هر صحنه و عرصه‌ای دستش بیاید آن را میدان جنگ نرم قرار می‌دهد.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی در هر قشری برای دشمن یک میدان است؛ اما از همه بیشتر، دانشگاه برای او میدان اصلی است.

,

 

,

به گفته وی آن جنبه منفی دانشگاه این است که میدانِ حرکتی ضدانقلاب در دانشگاه چه برای جریان‌های ضدانقلاب خارجی و چه جریان‌های داخلی قرار می‌گیرد.

,

 

,

تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند/ دانشجویان ابتکار عمل را به دست گیرند

, تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند/ دانشجویان ابتکار عمل را به دست گیرند,

 

,

خطیب جمعه مشهد ضمن تاکید بر این نکته که تشکل‌های ارزشی دانشگاهی باید جامعه را فرماندهی کنند، ابراز داشت: همچنین تشکل‌ها علاوه بر فرماندهی جامعه می‌بایست درون دانشگاه را نیز فرماندهی کنند.

,

 

,

وی دفاع به تنهایی را محکوم به شکست دانست و ادامه داد: چنانچه تنها نگاه کنید که جریان‌های مخالف و ضدانقلاب می‌آیند به شعائر دین و ارزش‌های انقلاب حمله می‌کنند، تنها می‌توانید خود را با تاکتیک او تطبیق دهید که این روند درنهایت به شکست می‌انجامد.

,

 

,

آیت الله علم الهدی خطاب به دانشجویان با تأکید بر این‌که شما افسران جنگ نرم باید تهاجم کنید و ابتکار عمل را به دست بگیرید، مشکل موجود در تشکل‌های دانشجویی را دفاع به تنهایی خواند و بیان کرد: منفعل هستید و در مقابل تاکتیک و ابتکار عملی که طرف مقابل دارد، تنها دفاع می‌کنید؛ اما چنانچه شما حمله را شروع کنید، او که می‌خواهد دفاع کند مجبور است خود را با تاکتیک شما تطبیق دهد و درنهایت شکست می‌خورد.

,

 

,

خطیب جمعه مشهد با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی در به دست گرفتن ابتکار عمل کوشا باشند، گفت: در دانشگاه‌هایی که عزیزان ما چه در بسیج دانشجویی و چه جامعه اسلامی دانشجویان ابتکار عمل دارند، پیروزی و پیشرفت را به‌خوبی لمس و احساس می‌کنیم.

,

 

,

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه سخنان خود عدم وجود هماهنگی در میان تشکل‌های دانشجویی را یکی از آفات دانست و اضافه کرد: این مسئله سبب می‌شود تشکل‌ها نتوانند ابتکار عمل را به دست گیرند.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود تشکل جامعه اسلامی را در میان تمام تشکل‌های دانشجویی، باسابقه‌تر و پیشکسوت‌ترین تشکل دانشگاهی عنوان کرد و گفت: شما فعالان دانشجویی به این مسئله فکر کنید که اگر جریانی در دانشگاه به وجود بیاید، آن جریان تهاجم خود به اصول و ارزش‌های انقلاب را شروع کند و بعد شما دفاع کنید، یعنی برخورد انفعالی دارید و برخورد انفعالی در هر جبهه‌ای محکوم به شکست است.

,

 

,

عضو خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر این‌که دشمن دانشگاه را میدان جنگ مرکزی خود قرار داده، یادآور شد: چنانچه بنا شد تشکل جامعه اسلامی در بقیه دانشگاه‌ها به سراغ تشکل‌های مستقل بیایند و به یکدیگر کمک کنند، دیگر در اقلیت نیستند و پیروزی رخ می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه