اخبار داغ

عضو منتخب شورای پنجم ملایر:

بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایربرنامه داده‌اند/ زمان آزمون و خطا گذشته است

بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایربرنامه داده‌اند/ زمان آزمون و خطا گذشته است
عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تا کنون بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایر برنامه ارائه داده اند و شورا با انها جلسه گذاشته است که برخی از آنان توانمند بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مباحث مطرح شده درباره شهردار جدید ملایر اظهار داشت:  شورای شهر جدید در را باز گذاشته و هر کس احساس کرده توانایی اداره شهرداری را دارد می تواند برنامه ارائه دهد و از نظرات و پیشنهادات وی استفاده می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: تا کنون بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایر برنامه ارائه داده‌اند و شورا با آنها جلسه گذاشته است که برخی  از آنان توانمند بوده‌اند.

,

عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به برخی نظر سنجی ها بیان کرد: این نظر سنجی ها هیچ پایه و اساسی نداشته و بعضی از کسانی که نامشان برده می شود حتی اعلام آمادگی نکرده اند.

,

وی گفت: ما نمی توانیم وارد آزمون و خطا شده و باید از کسی استفاده کنیم که دارای تجربه کافی باشد، چرا اینکه نمی توان کسی را در شهرداری آورد و به آن زمان داد که آیا می تواند کار کند یا نه!

,

هاشمی افزود: د این دوره به دنبال کسی هستیم که هم تجربه کار و تخصص داشته و بالاتر از این‌ها دارای تعهد کاری باشد و مسئله تعهد برای ما ارجعیت دارد.

,

وی گفت: گزینه اصلی ما بیشتر روی کسانی است که تجربه کار داشته باشند و این مسئله برای ما مهم است و نمی توانیم چند ماه وقت بگذاریم که آیا کسی می تواند در شهرداری کار کند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه