اخبار داغ

رئیس ارشاد ملایر:

چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی ملایر اتحادیه مستقل صنفی تشکیل دهند

چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی ملایر اتحادیه مستقل صنفی تشکیل دهند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با توجه به اشباع چاپخانه ها در ملایر، چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی زمینه های تشکیل اتحادیه صنفی را فراهم آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده در  در نشست چاپخانه داران و کانون های آگهی و تبلیغاتی ملایر اظهار داشت:  هدف ما از این جلسه بررسی راهکارهای رفع مشکلات چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی است و قصد داریم با توجه به اشباع چاپخانه ها در ملایر،  با همکاری شما زمینه های تشکیل اتحادیه صنفی را فراهم آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی با اشاره به اینکه منع قانونی برای صدور مجوز چاپخانه های جدید نداریم، بیان کرد: البته بر خلاف میل این اداره و بعضی مخافت ها، ما با درخواست های جدیدی مواجه هستیم و وظیفه داریم برابر مقررات و ضوابط قانونی عمل و با این درخواست ها موافقت کنیم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی جامعه، فضای کسب و کار در صنعت چاپ و تبلیغات را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است و همین امر به علاوه مباحثی از قبیل کیفیت کار، نوسان قیمت ها و عدم ثبات نرخ گذاری، تداخل امور و خدمات صنفی، عدم نظارت دقیق تخصصی وصنفی و ... سبب شده است تا در نبود اتحادیه ای مستقل، شاهد بی نظمی، نابسامانی و نارضایتی بعضی از چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی باشیم.

,

وی افزود: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، انتظار بر این است ادارات، نهادها و همشهریان محترم به منظور استفاده از امکانات و توانمندی ها و همچنین حمایت از نیروهای کار صنعت چاپ ، سفارشات و امور چاپی، تبلیغاتی خود را در چاپخانه ها و کانون های آگهی، تبلیغاتی شهرستان ملایر  به  انجام رسانند و البته چاپخانه ها و کانونهای شهرستان نیز خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهند. وی تاکید کرد:  شایسته است صنوف فرهنگی با همکاری و همدلی بیشتر، فضا را برای رونق اقتصادی و رضایت مشتریان فراهم کنند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به نظر قانونی اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر لازمه وجود  50 عضو دارای مجوز صنفی برای تشکیل اتحادیه، عنوان کرد: پیشنهاد می شود چاپخانه داران و کانون های آگهی در چارچوب ضوابط و رعایت مسائل تخصصی، در کمیته ای ویژه؛ اعضای خود را مکلف به گرفتن جواز صنفی کنند و با یک دست کردن زیر مجموعه های مرتبط جهت تشکیل اتحادیه صنفی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه