اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان:

ما شهید ندادیم که سند ۲۰۳۰ را راه بیندازیم/ برخی ها به خاطر لغو آن در حال تاسف خوردن هستند

ما شهید ندادیم که سند ۲۰۳۰ را راه بیندازیم/ برخی ها به خاطر لغو آن در حال تاسف خوردن هستند
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با ابراز تاسف از رفتار برخی مسئولین گفت: مسئولین ما خواه و ناخواه گام برای منافع دشمنان بر میدارند و به خاطر لغو سند 2030 تاسف می خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انقلاب هر جایی نیاز به حضور داشته باشد مردم انقلابی ما همیشه در صحنه  هستند و همواره از دین و انقلابشان مثل گذشته دفاع خواهند کرد، تلاش مردم ما بر این است که سنگر این انقلاب به دست نا اهلان نیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

وی ادامه داد: سند این حرفم شهدای عزیز دفاع مقدس میهن اسلامی ما و امروزه هم شهدای مدافع حرم هستند که اگر اندکی احساس کنند به اسلام ما خدشه ای وارد شود، جان بر کف در صحنه ها حضور پیدا میکنند.

,

حجة الاسلام ریاحی تاکید کرد: بیشترین دغدغه مردم انقلابی ما این است که برخی در پست های دولتی اقداماتی انجام می دهند که دقیقاً مخالف انقلاب گام بر میدارند، این ننگ است کسانی بی مهابا خودشان را بازیچه دشمنان قرار می دهند.

,

این مقام مسئول با ابراز تاسف از رفتار برخی مسئولین اذعان کرد: چندی پیش یکی از مسئولینی که به استان دعوت شده بود شروع به سخنرانی می کند و میگوید "حیف و تاسف که ما 2030 را تعطیل کرده ایم، ما در تهران این سند را برای 5 هزار نفر برگزار کردیم به صورت مخفیانه". این جای افتخار نیست، شما  به مردم کشورما خیانت کردید .

,

ریاحی خاطر نشان کرد: مگر رهبر معظم انقلاب بارها نفرمود که جلوی این کار باید گرفته شود؟! مگر شورای عالی انقلاب فرهنگی از این کار جلوگیری نکرد؟! ما شهید دادیم که چنین سند هایی را مشاهده کنیم؟! این خیانت به خون شهداء است.

,

مسئول سازمان بسیج طلاب استان در ادامه تصریح کرد: هنوز برخی ها برای دفاع از کشور و اسلام از خودشان و از خانواده شان میگذرند تا کوچکترین ضربه ای به اسلام و انقلاب ما وارد نشود.

,

وی تاکید کرد: مردم ما و ملت ما هیچ گاه تاب و تحمل خیانت را ندارند و همیشه در هر جایی که احساس کنند با خون جوانان شهدای آنها می خواهند بازی کنند ایستادگی می کنند و مقابله می کنند.

,

ریاحی در پایان متذکر شد: راه و رسم شهداء را باید به خوبی فرا بگیریم، فرزندان این انقلاب باید جلوی هر گونه کج روی ها ایستادگی کنند و نگذارند این انقلاب مقدس به دست ناآهلان بیفتد، سند 2030 چیزی نیست که شهداء به خاطرش از جانشان گذشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه