اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه خبر داد؛

تدوین کتابچه سرگذشت کار آموزان فنی و حرفه ای مراوه تپه

تدوین کتابچه سرگذشت کار آموزان فنی و حرفه ای مراوه تپه
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه از تدوین کتابچه ای از سرگذشت و تلاش های کارآموزان ، توسط برخی از کار آفرینان موفق این مرکز خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اترک ، سعید  پارسا رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار راه اترک گفت : توانمند سازی منابع انسانی بالاخص جوانان با ارائه آموزشهای مهارتی برای ورود به بازار کار ، اساس کار مراکز فنی و حرفه ای است و شرکت در دوره های فنی وحرفه ای گام موثری در اشتغال پذیر شدن افراد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

وی در ادامه گفت : آموزشهای مهارتی بر اساس تقاضا محوری و نیاز سنجی است ، اما لازم است که ما کودکانمان را به سمت آموزش های مهارتی و کار آفرینی سوق دهیم .

,

پارسا با بیان این که برخی از کارآموزان کارآفرین موفق مرکز به تدوین کتابچه ای از سرگذشت و تلاش هایشان پرداخته اند ، خواستار شرکت همه جوانان در دوره های مرکز آموزش فنی وحرفه ای شدند . وی به اجرایی شدن طرح هر دانش آموز یک مهارت از ابتدای مهرماه و با کمک آموزش وپرورش شهرستان اشاره کرد.

,

پارسا همچنین از تشکیل شورای مهارت شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری مرکز آموزش فنی حرفه ای خبر داد و گفت: تشکیل این شوراها می تواند گام موثری در جهت دهی آموزشهای مهارتی در سطح شهرستان وبرمبنای نیازهای واقعی بردارد.

,

ایشان با اشاره به جمعیت فارغ التحصیل بیکار در کشور به تبیین طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی پرداختند و با اشاره به تعهد یکصد نفره این شهرستان خواستار مشارکت فارغ التحصیلان دانشگاهی و بنگاه های اقتصادی و اصناف به عنوان واحدهای پذیرنده در این طرح شدند.

,

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای مراوه تپه در پایان صحبت های خود به طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیز اشاره و خواستار حضور گسترده اصناف به عنوان متقاضیان دریافت مجوز به عنوان مراکز یادگیری شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه